Een mede admin (nu weg) heeft een link in iedere titelbalk van een forum geplaatst.
Ik krijg deze niet meer weg.
Het forum is: http://forum.nl4u.nl
Ik had hem de admin rechten van het forum afgenomen. Een dag daarna had hij ze weer en had een styl weggegooid zodat het forum een dag plat heeft gelegen.
Ik heb hem toen weer alle rechten afgenomen (hij blijft dan een gewone gebruiker).
Nu heeft hij mij als gebruiker van het forum verwijderd, zijn naam gewijzigd in zokroz en zijn posts op 99999 gezet. Ook zijn broer met gebruikersnaam NL.W.TWIZTA heeft hij op 999 gezet.
De datums van alle templates zijn op de server ook aangepast, dus daar heeft hij ook wat mee gedaan. Hij heeft geen ftp rechten meer.
Ik vraag me af hoe iemand dat kan doen als hij zijn rechten op het forum niet meer heeft. Bovendien als ik kijk naar de templates zijn daar alle datums van aangepast op 29-04 (vandaag) dus hier heeft hij ook wat mee gedaan.
Is het phpBB forum zo makkelijk te hacken??
Of kan het zijn dat hij via een database connectie wat heeft gewijzigd??
Kan ik bij een volledige nieuwe installatie van de nieuwste versie, de backup (vanuit forum gemaakt) weer terug inlezen, inclusief alle users??
Ik zie dit n.l. als enige oplossing om hem kwijt te raken en dan het database wachtwoord ook meteen aan te passen.