ik wil een back-up maken maar krijg het niet voor elkaar
ik doe precies wat er in de user-guide staat maar het lukt niet
HELP !!!
back uppe
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Algemeen Beheer>Backup Database
Optie volledige backup, verder niks doen, je klikt op start backup. Dit kan ff duren.
Dan zegt ie:
Dit sla je op op een dir op je pc, bijv. een submap van je forum, genaamd "backup" ofzo.
Succes!
Optie volledige backup, verder niks doen, je klikt op start backup. Dit kan ff duren.
Dan zegt ie:
Dan weer wachten, en je krijgt vervolgens een download venster.Je download begint over enkele ogenblikken, wacht totdat hij gestart is AUB.
Dit sla je op op een dir op je pc, bijv. een submap van je forum, genaamd "backup" ofzo.
Succes!

Laatst gewijzigd door vwk op 22 dec 2002, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Al 4 maanden met een lieve vriendin. Die lieverd in m'n icon dus 

Ik heb hier geen problemen mee, maar met restore wel.
Ik heb het volgende probleem, als ik restored dan krijg ik de melding ..error importing backup file.
En dan is er niks veranderd aan het board.
Of ik krijg een witte achtergrond met de tekst Powered by phpbb 2.0.3 copyright 2001 phpbb group.
En dan is vervolgens het hele board leeg.
table prefix is precies hetzelfde, dus daar ligt het niet aan, backup is kleiner dan 40 kb, want ik draai een test om te zien of alles wel werkt voordat ik alles kwijt bent.
Wie weet waar het aan schort bij mij
fazer
Ik heb het volgende probleem, als ik restored dan krijg ik de melding ..error importing backup file.
En dan is er niks veranderd aan het board.
Of ik krijg een witte achtergrond met de tekst Powered by phpbb 2.0.3 copyright 2001 phpbb group.
En dan is vervolgens het hele board leeg.
table prefix is precies hetzelfde, dus daar ligt het niet aan, backup is kleiner dan 40 kb, want ik draai een test om te zien of alles wel werkt voordat ik alles kwijt bent.
Wie weet waar het aan schort bij mij
fazer