Ik wil graag een paar nieuwe smilies toevoegen omdat ik alle oude heb verwijderd. (stom van me) Maar nou wil ik nieuwe daarvoor in de plaats.
En dan hebben ze het over een *pak bestand... hoe kom ik daaraan?
En ik hoop dat dit onderwerp hier hoort want ik ben nog maar net nieuw hier.
Alvast bedankt! :thumb:
Smilies toevoegen.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
-
zeker niet heir! dit is over de taalpaketten maar ik kan je wel helpen: ( ben geen mod en dus kan ik hem nieet verplaatsen)
plaats hier de smilies in: ***/images/smiles/ dan ge ja naar het admiistratiepaneel op het forum en dan klik je in de catorogie algemeen beheer op de link smilies en hele maal onderaan die pagina kan je ze toevoegen ( van .pak snap ik niks maar zo werkt het
)
plaats hier de smilies in: ***/images/smiles/ dan ge ja naar het admiistratiepaneel op het forum en dan klik je in de catorogie algemeen beheer op de link smilies en hele maal onderaan die pagina kan je ze toevoegen ( van .pak snap ik niks maar zo werkt het

-
- Contacteer:
Werkt dat ook zo met een http://nl.forum-host.com/ forum?
-
- Contacteer:
Dit staat er:ik ben gek schreef:zeker niet heir! dit is over de taalpaketten maar ik kan je wel helpen: ( ben geen mod en dus kan ik hem nieet verplaatsen)
plaats hier de smilies in: ***/images/smiles/ dan ge ja naar het admiistratiepaneel op het forum en dan klik je in de catorogie algemeen beheer op de link smilies en hele maal onderaan die pagina kan je ze toevoegen ( van .pak snap ik niks maar zo werkt het)
Om een smiley pack aan te maken met je huidige geinstalleerde smileys, kun je hier klikken om het smiles.pak bestand te downloaden. Hernoem het bestand naar een geschikte naam, maar houd de .pak extensie. Maak vervolgens een izp bestand aan met al je smiley plaatjes plus dit .pak configuratie bestand.
Klik Hier om terug te gaan naar Smiley Beheer
Klik Hier om terug te gaan naar de Beheerder Index
-
- Contacteer: