Na installatie van phpbb plus, heb ik daarna in config.php verwezen naar een bestaande database.
De data zoals gebruikers en PB'tjes e.d. zijn duidelijk aanwezig, maar de categorieën en forums komen niet in beeld.
Wel het standaard testbericht staat er.
Via forum management in ACP lukt het sychroniseren ook niet.
Wie heeft hier ervaring mee?
Groeten,
Jan
Categorieën niet in beeld na installatie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

1. Je database is overschreven (wat me overigens sterk lijkt, maar ik ken de plus niet).
2. Toch even kijken of je wel de juiste database hebt ingesteld staan. Als je het test bericht krijgt lijkt het mij dat alleen dat er in staat.
3. Verders heb ik geen ideeën
Succes.
2. Toch even kijken of je wel de juiste database hebt ingesteld staan. Als je het test bericht krijgt lijkt het mij dat alleen dat er in staat.
3. Verders heb ik geen ideeën

Succes.
[ Reptielenforum | Slangenforum ]
Dan zouden de gebruikers en pm's ook niet meer bestaan!starduzt schreef:1. Je database is overschreven (wat me overigens sterk lijkt, maar ik ken de plus niet).

Het vorige antwoord geldt hiervoor ook.starduzt schreef: 2. Toch even kijken of je wel de juiste database hebt ingesteld staan. Als je het test bericht krijgt lijkt het mij dat alleen dat er in staat.

Heb je misschien een deel van je database gewist, heb je de overgang van phpBB naar phpBB plus goed wel uitgevoerd?
Bijna 1500 posts!