Hoe kan ik berichten verplaatsen ?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe kan ik berichten verplaatsen ?
Ik wil graag een bericht van iemand op mijn forum in het juiste onderwerp plaatsen. Hoe kan ik dit doen zonder het hele onderwerp mee te nemen ?
Ik heb bij moderate en forum management gekeken, maar kon het niet vinden.
Alvast bedankt
Lex
Alvast bedankt
Lex
- technofreak
Re: Hoe kan ik berichten verplaatsen ?
splits het onderwerp...en verplaats enkel dat berichtlex surax schreef:Ik wil graag een bericht van iemand op mijn forum in het juiste onderwerp plaatsen. Hoe kan ik dit doen zonder het hele onderwerp mee te nemen ?
Alvast bedankt
Lex
Re: Hoe kan ik berichten verplaatsen ?
Ok, ik heb hem gesplits en dan wordt het dus een onderwerp. Maar ik wil zijn bericht in een ander onderwerp plaatsen. Dus bijv:technofreak schreef:splits het onderwerp...en verplaats enkel dat berichtlex surax schreef:Ik wil graag een bericht van iemand op mijn forum in het juiste onderwerp plaatsen. Hoe kan ik dit doen zonder het hele onderwerp mee te nemen ?
Alvast bedankt
Lex
Hij heeft in het onderwerp honden het over katten. Dan wil ik zijn tekst over katten in het onderwerp over katten dat al aan de gang is plaatsen
Kan dat ?
Ja, eerst splits je het bericht, en met de Simply Merge Mod van ptirhiik zet je het in een ander onderwerp: http://rpgnet.clanmckeen.com/demo/
... Maar ik modereer (nog) niet.