Help een ouder iemand aub

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Bee

Bericht door Bee » 29 aug 2005, 16:07

Zover ik opmaak uit hun forum, zijn de admins 1 dag er, voor een backup, en dan 4 weken op vakantie, en dan weer 1 dag aanwezig. Ze *beep* met cijfers, backups, hebben alleen instabiele servers, en zijn al maanden bezig met servers verhuizen en forums upgraden. Kortom, het is een puinhoop die zijn weerga niet kent, en waar niemand in verstrikt wil raken, en waar niet uit te komen valt, totdat de admins aanwezig zijn.

Phoe, rotzooitje daar.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Oma
Contacteer:

Bericht door Oma » 29 aug 2005, 16:16

Ik begin het te snappen : ander forum maken, andere host zoeken :(
Pfffffffffffffff : zo'n boel werk alweer.
En dat voor een leek :(
Wie kan me een goede host aanbevelen ? Liefst niet te duur want het betreft hier maar een paar leden (ook oudere dames) :wink:
Help ! Ik ben te oud om er iets van te snappen.

Bee

Bericht door Bee » 29 aug 2005, 16:17

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 29 aug 2005, 18:57

je mag eventueel voor 5 euro per jaar bij mij een forum. ik heb hele stabile betaalde host... meer via pm of e-mail of msn.( msn alleen woensdag en korte piriode vrijdag.)

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 29 aug 2005, 20:00

ik ben gek schreef:je mag eventueel voor 5 euro per jaar bij mij een forum. ik heb hele stabile betaalde host... meer via pm of e-mail of msn.( msn alleen woensdag en korte piriode vrijdag.)
Wat bedoel je? Dat ze een forum bij jou op de webspace kan zetten? Webruimte onderverhuren vinden hosts niet erg leuk, mag ook niet.

Oma
Contacteer:

Bericht door Oma » 29 aug 2005, 20:12

mac_rolec : bedankt dat je het voor me opneemt :lol:
Aan 'ik ben gek' : ook bedankt voor je vriendelijke aanbod, maar blijkbaar is het dan niet zo'n goed idee :wink:
Ik ga nog eventjes afwachten of die host van mij niet 'opnieuw tot leven' komt :(
Ondertussen zijn alle suggesties welkom.
Ik vind dit een heel lief en behulpzaam forum :thumb:

stormyweather
Contacteer:

Bericht door stormyweather » 30 aug 2005, 16:12

Misschien is dit: http://www.webtoolserver.net het proberen waard in dit geval. Niet veel mogelijkheden, maar ook niet veel gedoe.

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 30 aug 2005, 16:56

dit wat ik aanbood mag wel! ik heb de eigenaar in mijn msn en die vindt het goed!... dus oma?...

Bee

Bericht door Bee » 30 aug 2005, 17:27

ik ben gek schreef:dit wat ik aanbood mag wel! ik heb de eigenaar in mijn msn en die vindt het goed!... dus oma?...
Weet je, lees eens wat ik gisteren gepost hebt. Dit kan niet goed gaan, en het is niet verstandig voor jou en voor haar. Vooral omdat zij dan via-via contacten krijgt, en dat lijkt mij niet verstandig. Ouderen worden TE VAAK in de maling genomen, of mishandeld, en dat is met onderzoeken aangetoond. Ik wil voorkomen dat dit soort problemen op dit forum ontstaan.

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 30 aug 2005, 17:48

oke... maar dit bied ik voor iedereen aan hoor! ik ben bezig met een duidelijke pagina met alle info. dan komt het op mijn index... dus als jij het ook wil bee mag het :P

Oma
Contacteer:

Bericht door Oma » 30 aug 2005, 22:42

bee schreef: Dit kan niet goed gaan, en het is niet verstandig voor jou en voor haar. Vooral omdat zij dan via-via contacten krijgt, en dat lijkt mij niet verstandig. Ouderen worden TE VAAK in de maling genomen, of mishandeld, en dat is met onderzoeken aangetoond. Ik wil voorkomen dat dit soort problemen op dit forum ontstaan.
Dank je wel voor je inzicht kindje :lol:
Dat is dus waar ik ook bang voor ben : ik ken die internettoestanden niet zo goed :roll:

Aan 'ik ben gek' : ik ga het nog eens op mijn gemak bekijken : alleszins : hartelijk bedankt voor de moeite.

Ik ben zo blij dat jullie mij willen helpen.
Zoals ik al schreef : tof forum :thumb: Of zeggen jullie : een te gek forum ? :wink:

Oma
Contacteer:

Bericht door Oma » 28 dec 2005, 15:59

Hier ben ik nog eens :roll:
Tot hiertoe heb ik nog steeds geen betalende hosting genomen want ik 'zit' nu bij getphpbb.com en tot hiertoe geen vuiltje aan de lucht.
Mijn grote vraag is nu : kan ik ergens een betaalde hosting krijgen die ook mods voor mij installeert ??? Of bestaat zoiets niet ?
Oh ja : en reclamevrij als het eventjes kan :? :wink:

Oma
Contacteer:

Bericht door Oma » 28 dec 2005, 16:38

Nog een belangrijke vraag die ik vergat : kan ik dan mijn huidige forum behouden met al mijn postings ??? En hoe ?

Bee

Bericht door Bee » 28 dec 2005, 17:28

Je kan een betaalde hosting nemen, en aan een gebruiker van phpBB.nl vragen of die helpt bij het installeren van mods en beheer etcetera.

Voor betaalde hosting: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=20135
Voor het verhuizen van een forum: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=8 (Hier gaat waarschijnlijk alleen backup en template op)
Voor het zoeken van hulp: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=22107

Gesloten