Automatische redirect na hack

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Devilex

Automatische redirect na hack

Bericht door Devilex » 18 feb 2006, 17:49

Support template:
  • Wat is het probleem?
    Krijg ipv de index van het forum steeds informatie over mijn hackers.
    Ik heb een nieuw forum van deze site gehaald en geupload maar toch blijf ik met het probleem zitten.

Wanneer ontstond het probleem?
    2 weken geleden

Adres van je forum:
    http://www.legendaryclubs.be/forum/index.php

Geïnstalleerde mods:
    Geen

Huidige template:
    ZeroSpace

phpBB versie:
    v 1.99.2.6

Waar is je forum gehost:
    Netforce Belgie

Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    Nee

Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
Overige opmerkingen:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 18 feb 2006, 17:51

happy

Bericht door happy » 02 mei 2006, 08:15

hoi,

Ik zit met hetzelfde probleem. Een maand terug ben ik gehacked en heeft mijn zoon het gerepareerd. Het forum werkte weer normaal (volgens mij heeft hij hem helemaal geupdated op dat moment, weet niet zeker). Gisteren opende ik mijn forum, en wederom gehacked. ( http://www.camperdigitaal.nl/forum )

Bee

Bericht door Bee » 02 mei 2006, 08:17

Ik geloof niet dat hij het forum had geupdated, want je loop een tien versies achter.

Vraag even aan je zoon of hij in de database de titel van je forum wil veranderen, en of hij ook gelijk even wil updaten, of zoek iemand op dit forum die dat voor je wil doen.
Laatst gewijzigd door Bee op 02 mei 2006, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.

happy

Bericht door happy » 02 mei 2006, 08:17

hoi,

Ik zit met hetzelfde probleem. Een maand terug ben ik gehacked en heeft mijn zoon het gerepareerd. Het forum werkte weer normaal (volgens mij heeft hij hem helemaal geupdated op dat moment, weet niet zeker). Gisteren opende ik mijn forum, en wederom gehacked. ( http://www.camperdigitaal.nl/forum ) moet ik het doen volgens de voor gaande link, of zijn provider of die van mij eens aanspeken.

Herman

happy

Bericht door happy » 02 mei 2006, 08:19

ok bedankt, ben er helemaal uit.

Herman

Bee

Bericht door Bee » 02 mei 2006, 08:20

Herman, had je dat niet 2 minuten geleden ook gepost?

happy

Bericht door happy » 02 mei 2006, 08:38

Ik zal het je uitleggen vakman, ik wilde kijken of de link van mijn site goed had opgeschreven , of dat er nog www. voor moest. Dus ik ga naar voorbeeld, het zag er goed uit en ik druk op ok en wil verder gaan met mijn bericht. Dus even naar linkker pijl en verder typen. Geplaatst dacht ik, ik keek en zag je antwoord en idd, mijn tweede bericht. Mijn excuus. Ik snap alleen niet de toon/taal, die jullie bezigen. Ik stel een doodnormaal probleem aan de orde, waarom dan zulke antwoorden, al stel ik de vraag verkeerd of plaats ik het verkeerd. Als je/jullie hier met je support niet tegen kunnen, moet je volgens mij het support sluiten voor leken.

Herman

Bee

Bericht door Bee » 02 mei 2006, 08:52

Kijk, dat is het probleem niet, maar er is ook nog een knop bewerken, die goed zichtbaar bij je bericht staat :wink: In de meeste gevallen gebeurt het namelijk expres dat berichten dubbel worden geplaatst.

Gesloten