Ter verduidelijking:
Topic tussenvoegen?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Topic tussenvoegen?
Ik heb een soort kalender in forum-vorm gezet en chronologisch gerangschikt maar nu moet er nog iets worden toegevoegd. Kan dit zonder alles wat ervoor komt te verwijderen? Ik zou denken van wel natuurlijk, maar hoe kan ik absoluut niet vinden!
Ter verduidelijking:

Ter verduidelijking:
Misschien is er wel een mod, maar dat weet ik niet. Je zou dan ff moeten zoeken bij phpbbhacks.com.
In phpmyadmin open je de tabel {prefix}_topics. Klik hier bovenaan op verkennen en zoek de titel van je topic op. Vervolgens wijzig je de topic time. Dit is een notatie in seconden vanaf 1-1-1970 als ik het goed zeg. Zet die tijd gewoon op een waarde tussen de twee topics waar jouw topic tussenin moet komen te staan.
Succes!
In phpmyadmin open je de tabel {prefix}_topics. Klik hier bovenaan op verkennen en zoek de titel van je topic op. Vervolgens wijzig je de topic time. Dit is een notatie in seconden vanaf 1-1-1970 als ik het goed zeg. Zet die tijd gewoon op een waarde tussen de twee topics waar jouw topic tussenin moet komen te staan.
Succes!
EDIT: er is ook een mod voor om de tijd van de datum te herstellen.trax schreef:Hoe kan ik die tijd analyseren?
Dit is de tijd van het verkeerde topic: 1141722244
Die moet na deze komen: 1141724423
En als ik van 1141722244 -> 1141724424 maak gaat dit niet niks gaat zelfs als ik die tijd verander. Wat doe ik misschien nog verkeerd?
EDIT 2: ik heb de md5 tip weg gehaalt

Ik was vergeten te vertellen dat je ook even de post datum moet aanpassen. Doe dit als volgt:
1. Zoek de post ID op door met je muis op de [quote] knop te gaan staan. Onderin de taakbalk verschijnt een link die eindigt op &p=### Die cijfers op het eind zijn je post ID.
2. Ga naar phpmyadmin en open de tabel {prefix}_posts.
3. Zoek via verkennen de bewuste post op en wijzig dit net zoals je de topicdatum hebt gewijzigd.
1. Zoek de post ID op door met je muis op de [quote] knop te gaan staan. Onderin de taakbalk verschijnt een link die eindigt op &p=### Die cijfers op het eind zijn je post ID.
2. Ga naar phpmyadmin en open de tabel {prefix}_posts.
3. Zoek via verkennen de bewuste post op en wijzig dit net zoals je de topicdatum hebt gewijzigd.