kan iemand mij aub helpen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
kan iemand mij aub helpen
Kan iemand mij aub aub aub aub aub aub helpen....
Ik kom er niet meer uit.
Ben op zich niet echt een leek, maar dit gaat me toch echt ff boven mn pet omdat het me nu na 3 à 4 dagen nog steeds niet is gelukt.
Ik kom maar niet door dat installatie programma heen.
Aub hier een antwoord of voeg me anders ff toe op msn ofzo want zit echt met mn handen in het haar.
Grtz
Kelly
:thumb:
BTW heel handig dit foum zo.... keep up the good work
Ik kom er niet meer uit.
Ben op zich niet echt een leek, maar dit gaat me toch echt ff boven mn pet omdat het me nu na 3 à 4 dagen nog steeds niet is gelukt.
Ik kom maar niet door dat installatie programma heen.
Aub hier een antwoord of voeg me anders ff toe op msn ofzo want zit echt met mn handen in het haar.
Grtz
Kelly
:thumb:
BTW heel handig dit foum zo.... keep up the good work
Wat je lukt dan precies niet, krijg je een error of iets dergelijks etc?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
alvast bedankt voor je antwoord.Raimon schreef:Wat je lukt dan precies niet, krijg je een error of iets dergelijks etc?
Dit scherm heb ik al 1000x ingevuld en op allerlei manieren, maar krijg steeds critical error....
Ik heb alle forabestanden op mn site staan onder de map phpBB2
oops sorry voor de maat mensen
-
joh en dan nog kom ik er niet uitopinion schreef:http://www.phpbb.nl/index.php?pag=installeren
Staat alles stap voor stap uitgelegd wat je moet doen
Want in eerste instantie heb ik alles via die stappen gedaan, maar het lukt gewoon niet
-
ja sorry dat ik zulke lastige vragen had die iedereen denk ik al 1000000000000x heeft gevraagd ofzo, maar ik had mySQL gegevens niet en nu wel, heb ik ff opgevraagd bij de live chat van mijn providerObie schreef:Databasenaam en database gebruikersnaam heb je, als het goed is, aangemaakt bij mySQL
Let ook op de _
Database wachtwoord hoef je niet in te vullen.
Beheerder gebruikersnaam en wachtwoord mag je zelf verzinnen.
thanks allemaal