Na modificatie naar 2.20 geeft het forum Engelse messages

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Tiko
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 aug 2005, 22:53

Na modificatie naar 2.20 geeft het forum Engelse messages

Bericht door Tiko » 26 apr 2006, 11:38

Gisteren heb ik het forum wat ik onder mijn beheer heb, gemodificeerd naar 2.20. Na deze modificatie draaid alles correct alleen zijn alle messages die worden gegeven nu ineens in het Engels. In het configuratie gedeelte staat de default language op Dutch. Waarschijnlijk zie ik wat over het hoofd maar om niet alle gemodificeerde modules te doorzoeken wat er eventueel niet juist zou staan, maar even via dit forum vragen of iemand een idee heeft wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn. Ik heb alleen de modificaties naar 2.20 uitgevoerd en verder geen andere. Omdat ik wat mods heb geïnstaleerd heb ik deze modificatie met de hand uitgevoerd.
Bij voorbaat dank.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20301
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 26 apr 2006, 12:17

Staat in je profiel hij ook op dutch?

Tiko
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 aug 2005, 22:53

Bericht door Tiko » 26 apr 2006, 12:57

Paul schreef:Staat in je profiel hij ook op dutch
Ja. Dit is de vierde update van het forum en tot nu aan toe verliep alles zonder problemen. Daarom bevreemd het mij enigzins dat nu ineens zonder reden - buiten de update naar 2.20 - ineens de Engelse tekst wordt weergegeven.

Gebruikersavatar
Cheeta
Berichten: 1165
Lid geworden op: 11 jan 2004, 11:26
Locatie: Mijdrecht Sites: -- Derbi Club --
Contacteer:

Bericht door Cheeta » 26 apr 2006, 14:35

welke messages gaat het om? misschien is er een wijziging in geweest en is deze niet doorgelopen in de andere languages of heb je daar een engelse stuk toegevoegd bij het bewerken
Don't mess with BD and save the Cheeta's!

Tiko
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 aug 2005, 22:53

Bericht door Tiko » 26 apr 2006, 16:48

Het probleem is opgelost. Dom, dom, dom.
Alle veranderingen doe ik offline in een map met de naam van het nieuw te wijzigen forumnummer. Daarna herbenoem ik de file's die geupdated moeten worden door daar het laatste versienr. voor te typen en upload dan de gewijzigde file's vanuit de map. In language (dutch) had ik lang_main wel herbenoemd maar de gewijzigde file niet geupload en dat was het probleem.

Gesloten