Registreren niet meer mogelijk?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Registreren niet meer mogelijk?
Heel vreemd, maar van het ene op het andere moment kunnen nieuwe gebruikers zich niet meer op forum registreren. Je krijgt dan bijvoorbeeld: " Sorry, maar deze gebruikersnaam is niet toegelaten." Ook bij telloze andere gebruikersnamen kan het niet, dus het kan niet aan de naam zelf liggen. De site waarop het forum staat is http://www.blauwesite.nl/blauwestad/forum.htm
Hoop dat jullie ons z.s.m. kunnen helpen. Groet!
Hoop dat jullie ons z.s.m. kunnen helpen. Groet!
Registreren niet meer mogelijk
Ik zit met exact hetzelfde probleem. Blijkbaar heb jij nog geen oplossing, want ik kan niet inloggen op je forum.
Ik heb inmiddels het forum volledig opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. Weliswaar met een backup van de database, dus daarin zit misschien iets fout.
Weet niemand een oplossing ?
Ik heb inmiddels het forum volledig opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. Weliswaar met een backup van de database, dus daarin zit misschien iets fout.
Weet niemand een oplossing ?
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb alle niet-toegestane namen (mèt en zonder *) verwijderd, maar ik kan helaas nog steeds niet inloggen met een nieuwe gebruikersnaam. De foutmelding blijft "Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven"
Ik vrees dat ik helemaal opnieuw moet beginnen met ons forum.
Ik heb alle niet-toegestane namen (mèt en zonder *) verwijderd, maar ik kan helaas nog steeds niet inloggen met een nieuwe gebruikersnaam. De foutmelding blijft "Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven"

Ik vrees dat ik helemaal opnieuw moet beginnen met ons forum.
Laatst gewijzigd door willem II op 16 nov 2006, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles wat ik probeer (tot nu toe), behalve de reeds geregistreerde namen.
Ra, ra.
Ra, ra.

(Ik durf hier eigenlijk niets meer te schrijven).
(Ik had een nieuw forum aangemaakt - helemaal schone versie - en dat deed precies hetzelfde. Alleen als beheerder kon ik inloggen. Toen zag ik opeens het knopje "registreer".

(Er is dus inderdaad niets aan de hand met ons forum).
(Maar nu kan ik mijn klanten wel weer op weg helpen).
(Excuses voor de overlast).