haz.dk down
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

haz.dk down
Zijn er nog mensen die er last van hebben? Ik hoop maar dat ze er mij niet afgegooid hebben...
Ik ben van plan om over te stappen naar een betaalde host, maar ik had daarbij een paar vraagjes:
Hoeveel mb heb ik nodig voor een forum (misschien binnenkort portal)? En hoeveel gb per maand? (ongeveer 100 leden)
Kent iemand een goede (betaalbare) host, die php en mysql ondersteunt en liefst ook phpmyadmin heeft?
Ook links naar sites met reviews van hosts mogen.
bedankt,
dirk
Ik ben van plan om over te stappen naar een betaalde host, maar ik had daarbij een paar vraagjes:
Hoeveel mb heb ik nodig voor een forum (misschien binnenkort portal)? En hoeveel gb per maand? (ongeveer 100 leden)
Kent iemand een goede (betaalbare) host, die php en mysql ondersteunt en liefst ook phpmyadmin heeft?
bedankt,
dirk
Re: haz.dk down
Hier ligt haz.dk er ook uit. Zal wel een server-wide storing zijn...ole schreef:Zijn er nog mensen die er last van hebben? Ik hoop maar dat ze er mij niet afgegooid hebben...
bedankt,
dirk
Hoeveel MB en GB je nodig hebt ligt heel erg sterk aan hoeveel je leden posten e.d. Daar valt echt geen touw aan vast te knopen. Voor een beetje forum heb je echter al snel 10MB nodig. Let ook goed op de grootte van je database! Als je daar nu 5 tot 10MB bij optelt zit je ongeveer op de grootte die je nodig hebt, denk ik.
Ook dit kan nog heel erg verschillen aangezien sommigen meerdere templates hebben geinstalleerd en een grote avatar gallery en anderen weer helemaal niets van dat hebben.
Zie voor hosts http://www.webhosters.nl. Als er trouwens MySQL wordt aangeboden zit daar bij 99,9% van de gevallen al PhpMyAdmin bij. En anders kan je het altijd nog zelf installeren.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
- Contacteer:
Een goede betaalbare host is XSzone. De gratis variant is nu down, maar je kan dacht ik wel een sign-up doen voor de betaalde varianten!
Wordt de grote van de database bijgeteld bij het aantal MB wat je in het totaal nodig hebt?Hoeveel MB en GB je nodig hebt ligt heel erg sterk aan hoeveel je leden posten e.d. Daar valt echt geen touw aan vast te knopen. Voor een beetje forum heb je echter al snel 10MB nodig. Let ook goed op de grootte van je database! Als je daar nu 5 tot 10MB bij optelt zit je ongeveer op de grootte die je nodig hebt, denk ik.
25 MB ruimte en 500 MB / maand verkeer voor een forum met (nu) 60 leden en 700 berichten, is dat te weinig?
Het is wel ook de bedoeling dat er nog veel leden en berichten bijkomen...
Misschien dat Flexwebhosting iets voor je is, host er zelf ook en ben er zeer tevreden over. Zijn niet duur maar hebben toch een uitstekende service. Binnen een klein halfuurtje na aanmelding kreeg ik al alle gevens en kon ik zelfs al beginnen met het uploaden van m'n site, 24 uur later was m'n domeinnaam ook bruikbaar. hun support is ook dik in orde, mails worden zeer vlot beantwoord, heb het zelf verschilende keren aan de hand gehad dat ik binnen de 5 a 10 min. terug reactie had. Met andere woorden een echte aanrader 
Groetjes Paul

Groetjes Paul
Goh, klinkt erg mooi, te mooi....klinkt gewoon als spam. En is ook spam:Paul schreef:Knip spam
http://beta.prikpagina.nl/read.php?f=418&i=6141&t=6141
En nog zo'n hele mooie: google
haz.dk is inmiddels overgestapt op een nieuwe server new.haz.dk. Dit werd ruim van te voren aangekondigd. Je kon daarbij ook je account over laten zetten op de nieuwe host. Ik moet zeggen dat ze behoorlijk snel zijn en de helft van de website is nou ook in het engels.. errug handig
Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren

dan heb je dus blijkbaar iets niet goed gedaan of 1 van de regels overtreden. Als jij dat een slechte host vindt, vraag ik mij toch sterk af welke GRATIS hosts jij beter vind 

ik heb geen enkele regels gebroken!!! ik vind lycos echt veel beter,Stylo schreef:dan heb je dus blijkbaar iets niet goed gedaan of 1 van de regels overtreden. Als jij dat een slechte host vindt, vraag ik mij toch sterk af welke GRATIS hosts jij beter vind
ze verwijderen tenminste je account niet onverwacht
(ik zeg niet dat lycos eeen goeie host, is nog altijd 1 van de slechtste, maar toch al veel beter als die stomme haz!)
oftewel je hebt er 0,0 ervaring mee.

zeg dan ook niet dat het geen goede host is. Test laten blijken dat haz.dk gelijk staat aan het basis pakket van alphamegahosting. Wie deze kent weet wat ik bedoel. Lycos IS de slechtste gratis host die er bestaat op het net. Naast het feit dat je dood gegooit wordt met banners, popups en pop unders ligt de sql base de helft van de tijd offline of zijn er weer eens werkzaamheden.
Ik ga er vanuit dat er maar 1 betere gratis host is en dat is.. hoe kan het ook anders, je eigen server. Zet een oude pc op je zoldertje en plug aan op het internet..
Probeer je opnieuw aan te melden en kijk wat ze je allemaal aanbieden.. je zult nog versteld staan.
Ik ga er vanuit dat er maar 1 betere gratis host is en dat is.. hoe kan het ook anders, je eigen server. Zet een oude pc op je zoldertje en plug aan op het internet..
Probeer je opnieuw aan te melden en kijk wat ze je allemaal aanbieden.. je zult nog versteld staan.