FTP vraag

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
@ndre

FTP vraag

Bericht door @ndre » 11 sep 2006, 13:40

Ik wil mijn forum wissen en opnieuw installeren zodat ik de laatste goede versie heb zonder alle veranderingen die ik ooit gedaan heb.

Als ik via mn FTP programma inlog en alles wil wissen kan ik niet alle folders verwijderen. Het programma geeft aan dat ik daar geen permissie voor heb. Het zijn zomaar enkele folders zoals die van de album mod, kan het te maken hebben dat die ooit een CHMOD 77 hadden bijvoorbeeld?

Ik gebruik Cute FTP pro.

Graag wat advies zodat ik de server leeg kan maken.

Denskie War
Contacteer:

Bericht door Denskie War » 11 sep 2006, 13:47

je moet de hoofdmap op 777 zetten, dan pas gaat het

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 11 sep 2006, 16:22

Ik weet niet of het er kan aan liggen maar sommige mappen/bestanden zijn aangemaakt door PHP (upgeloade bestanden) De rechten van deze bestanden ligt dan bij PHP (dit is ook een user, maar voorgedefineerd). Dit zijn dan niet jouw bestanden en je kunt ze niet verwijderen via ftp. Dat moet met PHP : http://be2.php.net/manual/en/function.unlink.php

vervelend jobje overigens...

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 11 sep 2006, 17:40

svennson schreef:Ik weet niet of het er kan aan liggen maar sommige mappen/bestanden zijn aangemaakt door PHP (upgeloade bestanden) De rechten van deze bestanden ligt dan bij PHP (dit is ook een user, maar voorgedefineerd). Dit zijn dan niet jouw bestanden en je kunt ze niet verwijderen via ftp. Dat moet met PHP : http://be2.php.net/manual/en/function.unlink.php

vervelend jobje overigens...
Welke files dan? Met phpbb heb ik nog nooit files kunnen verwijderen die door php geschreven waren :)

Gesloten