[= Opgelost!]alleen leeg scherm met "informatie" w

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bergbronwater
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2006, 19:03

[= Opgelost!]alleen leeg scherm met "informatie" w

Bericht door Bergbronwater » 19 sep 2006, 19:14

Support Template
  • Wat is het probleem? Hallo, ik zal het probleem proberen duidelijk te omschrijven. ik ben actief op het Computer!Totaal forum ( http://forum.computertotaal.nl ). er is daar een probleem met de functies "berichten sinds laatste bezoek", "bekijk je berichten" en de zoek-functie. als je daar bijv. 2 keer achter elkaar op klikt, komt er dit:
    Afbeelding
    klik voor vergroting.

    hetzelfde komt als je vanuit "berichten sinds laatste bezoek" een bericht aanklikt en dan "snel" <15 sec weer teruggaat. en het gebeurt niet SOMS, nee, dagelijks, uurlijks, minutelijks zelfs. vreselijk..
    Wanneer ontstond het probleem? voor zover ik weet na de update naar versie 2.0(.18 )
    Adres van je forum: http://forum.computertotaal.nl
    Modifications op je forum: Niet dat ik weet.
    Huidige stijl: standaard.
    phpBB versie: 2.0.18.
    Waar is je forum gehost: relevant?
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? idem?
Overige opmerkingen: iemand ENIG idee? het is om wanhopig van te worden...

groetjes :thumb:
Laatst gewijzigd door Bergbronwater op 21 sep 2006, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20301
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 sep 2006, 19:18

taal bestanden niet goed geupdated bij updaten. Verder, update zo snel mogelijk naar 2.0.21, je loopt 3 versies achter!

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 19 sep 2006, 19:19

Weet je zeker dat ze draaien op phpBB 2.0.18?
De IDG groep heeft toch de zaakjes niet echt goed onder controle :?
Maar als ze eerst update naar 2.0.21, als er geen MODs zijn kun je nieuwe bestanden uploaden.

Hoe je moet updateen het handige artikel -> http://phpbbservice.nl/viewtopic.php?t=248 even goed doorlezen.

Maar probeer eerst eventjes na te gaan welke versie exact ze hebben, en eventuele aanpassingen.
Want er zit een fout in de taalpakket als ik die melding zie.

Bergbronwater
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2006, 19:03

Bericht door Bergbronwater » 19 sep 2006, 19:44

Hallo, bedankt voor jullie reacties.

over die versie ben ik niet zeker, dát heb ik ff nagevraagd, ik meen dat het wel een vrij recente was, dsu 2.0.18 zal niet. ik dacht dit omdat de laatste update-melding ging over 2.0.18.

ik heb een paar belangrijke (?) dingen vergeten te vertellen, o.a. dat het tijdelijk wordt opgelost door naar de Index gedaan, een paar keer te vernieuwen en dan NIET GEHAAST weer op berichten sinds laatste bezoek enz. te drukken. dat niet gehaast is geen geintje want als je te snel na het vernieuwen drukt krijg je weer exact dezelfde melding.

nogmaals bedankt voor jullie reacties tot nu toe; jullie denken dus aan een verkeerd geinstalleerd taalpakket? alle opties worden voorgelegd aan de staff op ons forum...

groetjes :thumb: :thumb:

Gebruikersavatar
Luuk
Berichten: 7311
Lid geworden op: 22 okt 2003, 10:07
Locatie: Delft

Bericht door Luuk » 19 sep 2006, 19:53

Als je de taal eens op Engels zet zie je wellicht wel de foutmelding, dan kunnen wij ook meer :wink:
Afbeelding

Raimon
Berichten: 4397
Lid geworden op: 27 aug 2005, 12:59
Contacteer:

Bericht door Raimon » 19 sep 2006, 19:58

Ik heb een vermoeden dat jullie versie 2.0.21 draaien,
Waarschijnlijk is de foutmelding die er wordt weeergegeven, de interflood functie.
Dat je niet zo snel kan zoeken na zoveel seconde (ivm dossen), Het is niet een verkeerd taal pakket, maar niet up to date taal pakket :wink:

Dus eventjes het taalpakket verkennen en update tenminste alleen de ducht language.

Succes ermee :thumb:

Bergbronwater
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2006, 19:03

Bericht door Bergbronwater » 21 sep 2006, 21:59

mijne dames/heren het probleem is opgelost!

het taalpakket is geupdatet, en de anti-flood tijd is teruggezet van 15 sec naar 2 sec.

Bedankt :thumb:

Gesloten