- Wat is het probleem? Sommige berichten zijn soms te lang, dus schuifbalk onderin.
Wanneer ontstond het probleem? Is al een tijdje zo, minstens een half jaar.
Adres van je forum: http://www.sekshoek.nl
Modifications op je forum: Euh...birthdaymod van Niels en nog eentje waarvan ik de naam niet meer weet.
Huidige stijl: SpacePilot 3K
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: Ed Smallenburg
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee.
Hee....dacht ik, eindelijk gevonden waar ik tegenaan loop! In een ander topic precies mijn probleem. Alleen de oplossing onderaan, daar snap ik helemaal niks van. Kalender en favorieten uitschakelen? Dat zit niet op mijn forum, of ik heb iets nog niet ontdekt!
Ik heb ook sinds een tijdje dat sommige berichten te lang zijn, dus inderdaad met die schuifbalk onderin. Superirritant. Ik heb hier al vaker gezocht naar dé oplossing, maar echter niet gevonden. En geloof me: heb uren en uren allerlei topics doorgezocht. Ik krijg het niet gevonden!
Ik ben wel zo'n 3/4 jaar geleden overgestapt op Firefox. Zou het daar aan kunnen liggen?
In elk geval: als iemand dé oplossing weet, graag een berichtje. Het is niet extreem belangrijk, ik wil het gewoon graag goed hebben!
Groetjes,
Famke
p.s.: Van complete digibeet naar het eigenhandig opzetten van een forum, inclusief volledig aanpassen aan hoe ik het wil. Ja ja en dat op mijn leeftijd! Euh...ik leer wel langzaam, dus als iemand een tip heeft, het graag simpel uitleggen, anders snap ik er geen fluit van