Hoi,
Ik heb daarstraks heel de hap gedownload van de versie 2.0.22
Eerst backupje gemaakt van de database met enkel de data.
Natuurlijk ook de volledige database....als er iest fout loopt.........en je mag er donder op zeggen het liep fout, helaas.
De installatie van 2.0.22 verliep als een stukje gebak.
Dan mijn files er terug op enkel de data en dan kreeg ik allerlei berichten van de admin.php dat er fouten waren.
Kan ik van 2.0.20 met de backup (via php backup engine)van enkel de data naar 2.0.22? Of moet ik eerst naar 2.0.21???
Dacht dat je van 20 naar 22 gemakkelijk kon toepassen maar waarschijnlijk verkeerd gedacht.
Groeten en het beste in 2007,
Pat
versie 2.0.20 naar 2.0.22
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoi pat
,
Ja hoopr dat gaat makkelijk maar dat ligt ook deels aan of je MODs op je forum hebt geinstalleerd of niet?
Indien je mods heb geintalleerd zul je de code changes moeten downloaden van2.0.20 naar 2.0.21 en van 2.0.21 naar 2.0.22
En dan handmatig de codewijzingen uitvoeren die in de tekst documenten staan.
En vervoglens in versie code changes 2.0.22 de isntall map uitpakken.
En dan op je ftp server zetten en uitvoeren in je browser zoals domeinnaam.nl/(eventuele map)/install/upergrade_to_latest.php
Zodra dat succesvol is verwijder je de map install van je ftp server.
Als je gewoon geen MODs hebt geinstalleerd download je het nieuwe pakket (complete) pakket van versie 2.0.22
En pak je alles uit en upload je alle bestanden dan BEHALVE config.php NIET.
Zodra je dat hebt gedaan run je het bestand /install/upgrade_to_latest.php
En zodra dat succesvol is verwijder je de map install en contrib van je ftp server.
Indien je een andere stijl als subSilver gebruikt zal je die ook moeten update met de codechanges van templates.

Ja hoopr dat gaat makkelijk maar dat ligt ook deels aan of je MODs op je forum hebt geinstalleerd of niet?
Indien je mods heb geintalleerd zul je de code changes moeten downloaden van2.0.20 naar 2.0.21 en van 2.0.21 naar 2.0.22
En dan handmatig de codewijzingen uitvoeren die in de tekst documenten staan.
En vervoglens in versie code changes 2.0.22 de isntall map uitpakken.
En dan op je ftp server zetten en uitvoeren in je browser zoals domeinnaam.nl/(eventuele map)/install/upergrade_to_latest.php
Zodra dat succesvol is verwijder je de map install van je ftp server.
Als je gewoon geen MODs hebt geinstalleerd download je het nieuwe pakket (complete) pakket van versie 2.0.22
En pak je alles uit en upload je alle bestanden dan BEHALVE config.php NIET.
Zodra je dat hebt gedaan run je het bestand /install/upgrade_to_latest.php
En zodra dat succesvol is verwijder je de map install en contrib van je ftp server.
Indien je een andere stijl als subSilver gebruikt zal je die ook moeten update met de codechanges van templates.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Beste Raimon,
De oude eerst terug gezet natuurlijk dan de nieuwe erover en
ik heb de config.php weggehaald voor installatie van upgrade_to_latest.php
Dit is wat ik krijg:
Warning: main(./../config.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/mijn website/public_html/atvbb/install/update_to_latest.php on line 47
Warning: main(): Failed opening './../config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/mijn website/public_html/atvbb/install/update_to_latest.php on line 47
Please read: INSTALL.html before attempting to update.
wil precies niet lukken bij mij
Groeten,
Pat
De oude eerst terug gezet natuurlijk dan de nieuwe erover en
ik heb de config.php weggehaald voor installatie van upgrade_to_latest.php
Dit is wat ik krijg:
Warning: main(./../config.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/mijn website/public_html/atvbb/install/update_to_latest.php on line 47
Warning: main(): Failed opening './../config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/mijn website/public_html/atvbb/install/update_to_latest.php on line 47
Please read: INSTALL.html before attempting to update.
wil precies niet lukken bij mij

Groeten,
Pat
Raimon, met het neerpennen van mijn vorige onzin, heb ik het gevonden.
Tja soms wat laat van begrip hihihihi we zijn dan ook al boven de 40....
Moest de bestaan de config.php laten staan, dat is dan ook gebeurd en huppa seems to work...............nu nog een spam killer op dat ding en we zijn klaar. Bedankt, een Belgisch bier staat klaar voor mijn streekgenoot.

Tja soms wat laat van begrip hihihihi we zijn dan ook al boven de 40....
Moest de bestaan de config.php laten staan, dat is dan ook gebeurd en huppa seems to work...............nu nog een spam killer op dat ding en we zijn klaar. Bedankt, een Belgisch bier staat klaar voor mijn streekgenoot.