- Wat is het probleem? Uitvoeren backup geeft foutmelding.
Wanneer ontstond het probleem? Na nieuwe installatie van phpBB 2.0.22
Adres van je forum: http://kam.vanmeijeren.nl/forum
Modifications op je forum: Géén.
Huidige stijl: Subsilver
phpBB versie: 2.0.22 (Was 2.0.21)
Waar is je forum gehost: JRonline, op eigen VDS
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nieuwe installatie versie 2.0.22
Ik draaide de oudere versie met succes (phpBB 2.0.21) maar had de laatste tijd veel last van beveiligingsproblemen, ik wou dus mijn forum updaten. Dit werkte echter niet, ik had ook nog een paar niet werkende installaties staan, dus schoon schip maken leek mij beter.
Ik had voordat ik ook maar ergens mee begon eerst een volledige backup gemaakt, die een ruime 20MB besloeg. Daarna heb ik de gehele installatie verwijderd en de nieuwste versie geïnstalleerd.
Vervolgens wou ik met bigdump (kreeg ik als tip eerder op dit forum) mijn oude database weer terugplaatsen. Deze loopt echter vast op regel 36811. met de volgende foutmelding:
Wat ik hieruit opmaak is dat er in de SQL query '1' met 'één' is aangegeven..?!Bigdump schreef:Error at the line 36811: INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common) VALUES('één', '663', '0');
Query: INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common) VALUES('één', '663', '0');
MySQL: Duplicate entry 'één' for key 1
Ik heb echter geen texteditor die regelnummers aangeeft, en 'eventjes' tot regelnummer 36811 tellen lijkt mij ook geen optie...
Hebben jullie ideeën?
[/size]
Groeten Hugo