phpbb wil niet starten deel 2

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
on9cjx

phpbb wil niet starten deel 2

Bericht door on9cjx » 20 mei 2007, 09:58

Dit was mijn eerste poging maar het is nog altijd niet gelukt. En krijg er de wubbe van.

viewtopic.php?t=36450&postdays=0&postorder=asc&start=0

Kan ik iemand dit forum (is in klein bestand) opsturen (bvb een moderator) om dit forum terug aktief te krijgen? Het wil echt niet lukken.

TNX Pat
Laatst gewijzigd door Coen op 21 mei 2007, 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link gemaakt

Coen

Re: phpbb wil niet starten deel 2

Bericht door Coen » 21 mei 2007, 07:57

Als je al een nieuw deel start, start het dan fatsoenlijk door duidelijk uit te leggen wát het probleem is en wat je verwacht dat er gedaan word? Nu verwacht je van ons, dat wij alle berichtjes terug gaan lezen, wat dus niet echt de goede weg is! ;)

Kortom, maak er even een nette topic-start van en we zien door de vingers dat je een extra topic erover opent! ;)

on9cjx

Bericht door on9cjx » 21 mei 2007, 08:20

Zero Override schreef:Als je al een nieuw deel start, start het dan fatsoenlijk door duidelijk uit te leggen wát het probleem is en wat je verwacht dat er gedaan word? Nu verwacht je van ons, dat wij alle berichtjes terug gaan lezen, wat dus niet echt de goede weg is! ;)

Kortom, maak er even een nette topic-start van en we zien door de vingers dat je een extra topic erover opent! ;)
Dat is nu juist het probleem, als je dus bij de oude topic verder wil schrijven krijg je allerlei waarschuwingen dat je dat beter niet doet en dan doe je dat dus niet en nu dit ?????? Wouw man ik wist niet dat het leven zo moeilijk kon zijn.

Dus om het even kort te houden, ik heb alles gedaan om mijn phpbb terug aan de wiggel te krijgen, alle programma's gebruikt om hem aktief te maken, juiste config.php etc gebruikt. Maar hij zegt dat ie goed terug geinstalleerd is alleen zie je er geen bal van na het terugplaatsen. Geen berichten niks.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 21 mei 2007, 08:36

De enige waarschuwing die je krijgt is dat je niet mag bumpen binnen 24u, dat geld natuurlijk ook voor nieuwe topics. Geen probleem verder, maar vul dan even de Support Template is zodat we er iets mee kunnen.

on9cjx

Bericht door on9cjx » 21 mei 2007, 19:00

Wat is het probleem? Forum wil wel opladen maar je ziet geen verschil met een ongeladen forum
Wanneer ontstond het probleem? Vanaf het opnieuw opladen van een gesaved phpbb en dan naar een andere provider
Adres van je forum: http:// heeft geen zin want het werkt niet
Geïnstalleerde mods: geen enkel
Huidige template: subSilver
phpBB versie: 2.02.22
Host:
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? neen niks
Heb je gezocht naar een antwoord? ja zelfs verschillende dingen geprobeerd die allen geen oplossing boden.

on9cjx

Bericht door on9cjx » 27 mei 2007, 21:04

Dat heb ik gedaan en ik krijg geen reaktie, jammer.......

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 27 mei 2007, 21:09

on9cjx schreef:Wat is het probleem? Forum wil wel opladen maar je ziet geen verschil met een ongeladen forum
Ik begrijp je probleem ook niet (niemand blijkbaar). Heb je iets aangepast of probeer je een nieuwe forum te starten?

on9cjx

Bericht door on9cjx » 28 mei 2007, 09:01

ElbertF schreef:
on9cjx schreef:Wat is het probleem? Forum wil wel opladen maar je ziet geen verschil met een ongeladen forum
Ik begrijp je probleem ook niet (niemand blijkbaar). Heb je iets aangepast of probeer je een nieuwe forum te starten?
Wel het is eigenlijk simpel, dat was een forum dat al meerdere maanden bestond. We zijn veranderd van host. Hebben dan getracht de boel terug draaiende te krijgen op de nieuwe host site met als resultaat dat ie alles goed oplaad maar je geen forum ziet. dwz hij laat wel de startpagina zien van de nieuw geinstalleerde forum van phpbb met een berichtje(start setup van phpbb) Maar niet mijn bestaande forum niks. Laat niks zien.

Lucas

Bericht door Lucas » 28 mei 2007, 09:13

Wat ze bedoeld is dat de back-up niet werkt. Het maakt niet uit hoe vaak ze de back-up download, het forum houd z'n "net geinstalleerde vorm" (Test forum en Welcome to phpBB zijn de enige berichten die ze heeft).

De back-up functie van phpBB is nou niet bepaald z'n sterkste punt. Je had ook een back-up moeten maken van je database met phpMyAdmin of mySQLdump en die ook moeten uploaden. Ik weet niet in hoeverre we je kunnen helpen...maar misschien weet iemand anders een oplossing..

on9cjx

Bericht door on9cjx » 28 mei 2007, 09:43

Lucas schreef:Wat hij bedoeld is dat de back-up niet werkt. Het maakt niet uit hoe vaak ze de back-up download, het forum houd z'n "net geinstalleerde vorm" (Test forum en Welcome to phpBB zijn de enige berichten die ze heeft).

De back-up functie van phpBB is nou niet bepaald z'n sterkste punt. Je had ook een back-up moeten maken van je database met phpMyAdmin of mySQLdump en die ook moeten uploaden. Ik weet niet in hoeverre we je kunnen helpen...maar misschien weet iemand anders een oplossing..
Ik heb alles liggen en kan je dat opsturen wel via privat mail......er staan geen geheimen in.

Gesloten