Leuke plaatjes
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Leuke plaatjes
Hallo allen,'
Kben vrij vers in heel dit phpbb gebeuren en daarom wat vraagjes:
- hoe krijgen jullie die leuke plaatjes naast je account ?.
- Is er een Nederlandse server waar je je Forum op kan plaatsen en heeft die minder last van de: "Critical Errors, Could not bla bla" meldingen ?.
Groeten Marco
Kben vrij vers in heel dit phpbb gebeuren en daarom wat vraagjes:
- hoe krijgen jullie die leuke plaatjes naast je account ?.
- Is er een Nederlandse server waar je je Forum op kan plaatsen en heeft die minder last van de: "Critical Errors, Could not bla bla" meldingen ?.
Groeten Marco
Dan moet je aangaan op een gratis host ben ik bang. Of je moet zelf server opzetten (bijvoorbeeld redhat) en php en mysql installeren. Dan heb je nooit meer critical errors of je database moet crashen of iets dergelijks.Is er een Nederlandse server waar je je Forum op kan plaatsen en heeft die minder last van de: "Critical Errors, Could not bla bla" meldingen ?
--Mn forum----Phpbb hulp--
trinitron schreef:Dan moet je aangaan op een gratis host ben ik bang. Of je moet zelf server opzetten (bijvoorbeeld redhat) en php en mysql installeren. Dan heb je nooit meer critical errors of je database moet crashen of iets dergelijks.Is er een Nederlandse server waar je je Forum op kan plaatsen en heeft die minder last van de: "Critical Errors, Could not bla bla" meldingen ?
Bedankt voor jullie reactie, heb inmiddels een forum draaien bij Lycos.
Gezien de regelmatig terugkerende errors (welke inderdaad opgelost kunnen worden door ff te vernieuwen..

Groeten Marco
Check deze link eensBedankt voor jullie reactie, heb inmiddels een forum draaien bij Lycos.
Gezien de regelmatig terugkerende errors (welke inderdaad opgelost kunnen worden door ff te vernieuwen.. vroeg ik me af of er misschien een server hier in Nederland was die die errors niet geeft. Ik bedoelde dus eigenlijk een server van Lycos (bijv. members. lycos .nl). Maar het is me nu duidelijk dat die er niet is.
Groeten Marco

http://www.phpbb-nl.com/viewtopic.php?t=63
--Mn forum----Phpbb hulp--
Uitgebreide lijst
Bedankt Triniton voor de lijst.
khad hem zelf al gevonden maar niet gezien dat er een tripod.lycos.nl op stond.
Overigens denk ik dat ook op deze server de bekende Critical Error: Could not connect to ...etc krijg en deze server ook niet al te snel is....of heeft er iemand andere ervaringingen mee..??
groeten Marco
khad hem zelf al gevonden maar niet gezien dat er een tripod.lycos.nl op stond.
Overigens denk ik dat ook op deze server de bekende Critical Error: Could not connect to ...etc krijg en deze server ook niet al te snel is....of heeft er iemand andere ervaringingen mee..??
groeten Marco
Heej, ga ff op een oud onderwerp reply-en maar.....
Jullie hebben het over het avatar gedeelte bij je profiel.
Ik weet waar het staat maar het staat er niet
Ik kijk echt bij mijn profiel, maar onderaan staat niet waar ik mijn avatar kan kiezen of een URL in kan voeren. Moet ik eerst een mod instaleren??
Ik heb wel een avatar mod gedownload maar snap er echt nix van!!
kan iemand helpen??
tnx, Dennis
Jullie hebben het over het avatar gedeelte bij je profiel.
Ik weet waar het staat maar het staat er niet

Ik kijk echt bij mijn profiel, maar onderaan staat niet waar ik mijn avatar kan kiezen of een URL in kan voeren. Moet ik eerst een mod instaleren??
Ik heb wel een avatar mod gedownload maar snap er echt nix van!!
kan iemand helpen??
tnx, Dennis
Als je nou op je eigen site bent en je gaat naar je administratie paneel (configuratie) dan zie je zoiets staan als: Avatar Instellingen
Map onder phpBB root dir, bijv. images/avatars
Map onder phpBB root dir voor-geladen afbeeldingen, bijv. images/avatars/gallery
Je moet dus zelf een map aanmaken met Avatars en een mapje Gallery. Daar doe je je avatars in... en whoala, je kunt ze zo kiezen als je bij je profiel kijkt.
(tenminste zo heb ik het gedaan en het werkt perfect) 8)
Map onder phpBB root dir, bijv. images/avatars
Map onder phpBB root dir voor-geladen afbeeldingen, bijv. images/avatars/gallery
Je moet dus zelf een map aanmaken met Avatars en een mapje Gallery. Daar doe je je avatars in... en whoala, je kunt ze zo kiezen als je bij je profiel kijkt.
(tenminste zo heb ik het gedaan en het werkt perfect) 8)