Gebruikers groepen voor mailing list?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Purmerend
Contacteer:

Gebruikers groepen voor mailing list?

Bericht door Purmerend » 15 dec 2003, 10:46

Hallo mensen...

Ik heb nu in mijn forum 2 groepen aan gemaakt, Mailing list en nonmailing
dit dus voor de mensen die wel de mailing willen ontvangen en mensen die dat niet willen...
nu is mijn vraag kan ik zorgen dat iedereen automatisch behoord tot de groep van de mailing. en als iemand een mailtje naar mij stuurd ofzo dat hij uit de lijst wilt dat ik hem in de nonmailing kan zetten?
of weet iemand hier nog een betere optie voor?
groeten Marcel

http://www.MazdaMx-3.tk

Podium4

Bericht door Podium4 » 15 dec 2003, 10:57

ik weet zeker dat er ergens een mod is die alle nieuwe leden in een groep stopt.... maar kan 'm niet vinden...

Deze mod vond ik wel: http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=51 effe scrollen naar "Auto Group"

Nu kun je dus zeggen dat iedereen met minimaal 0 posts en maximaal 1000000000 posts in zo'n group komt... iemand die geen mail meer wil kan gewoon uit de groep stappen... alleen het lijkt me lastig om er ook voor te zorgen dat mensen die geen mail willen in een andere group gaan zitten... ik denk niet dat veel mensen weten hoe dat moet....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Purmerend
Contacteer:

Bericht door Purmerend » 15 dec 2003, 11:13

Ik ga meteen kijken want dit zou voor mij al ideaal zijn omdat mijn forum toch klein is...
ik kan zelf wel als iemand een mailtje sturd ze handmatig in de non mailing gooien
toppie bedankt.. :thumb:

Gesloten