Ik zit met een probleem.
Ik heb alles geüpload naar Lycos en nu staat er in de handleiding van deze site dat ik config.php moet wijzigen.
Dit staat er precies:
Als het uploaden klaar is sluit dan de verbinding nog niet af, maar verander de chmod instellingen van het bestand phpBB2/config.php naar 777 (rwxrwxrwx). Dit kun je doen door op met de rechter muisknop op het bestand te klikken en te kiezen voor Attributes/CHMOD en dan te wijzigen.
Ik werk met WSFTP_LE.
Als ik op View klik dan opent de Kladblok maar dat zie ik als bestandsnaam in de balk iets van DS_39.php er staat steeds een andere naam maar dit is 1 van de gene die ik zag.
Is het nou hetzelfde bestand of niet? Of hoef ik die stap niet te doen?
Er staat dus dat je rechst moet klikken en dan Attributes/CHMOD en dan wijzigen maar ik kan dat Attributes nergens vinden.
Iemand anders een idee of antwoorden op mijn vragen.
Bedankt.
Probleem met wijzigen van config.php
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik heb het nu dus uiteindelijk geïnstaleerd.
Maar nu heb ik nog 2 vraagjes.
1: Hoe kan ik snel naar de Admin panel gaan zonder opnieuw de link in te voegen?
2: Als ik dan via een omweg bij me panel ben dan staat het menu links tot 90% van de pagina in bezit en de rechter kant de info enz. Als ik de balk naar links schijf heb ik pas het formaat dat ik standaard wil hebben zonder elke keer te verschuiven. Hoe zorg ik dat het mijn gewenste formaat blijft?
Maar nu heb ik nog 2 vraagjes.
1: Hoe kan ik snel naar de Admin panel gaan zonder opnieuw de link in te voegen?
2: Als ik dan via een omweg bij me panel ben dan staat het menu links tot 90% van de pagina in bezit en de rechter kant de info enz. Als ik de balk naar links schijf heb ik pas het formaat dat ik standaard wil hebben zonder elke keer te verschuiven. Hoe zorg ik dat het mijn gewenste formaat blijft?