Hallo allemaal,
Ik vindt de welkomsttekst (het eerste "blok" in het midden) erg kort. Is er een manier om de tekst langer te maken?
Bij de nieuwsberichten eronder kun je bepalen hoe lang ze mogen zijn, bij de welkomsttekst echter niet.
Iemand een idee?
Groet, Schnuglie
welkom op EZportal langer maken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

welkom op EZportal langer maken
KoreanCars.nl - Alles over Koreaanse auto's!
Te kort? ik begrijp niet precies wat je bedoeld maar je kunt 'm toch gewoon langer maken?
Zoek gewoon dit stukje in portal.php:
Voeg dan eventueel naar smaak wat enters toe ( </br > ) !
Zoek gewoon dit stukje in portal.php:
Code: Selecteer alles
// Welcome Text: note that we are in PHP file, so use \' instead of ' and use \\ instead of \ (HTML enabled)
$CFG['welcome_text'] = 'Op deze website proberen wij u zo veel mogelijk te informeren over Koreaanse auto's. Hier vindt u zaken als belangrijke links, nieuws, een uitgebreid forum , enz.
Vragen en opmerkingen welkom per e-mail! ';
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
ezPortal Admin v1.0.2 geïnstalleerd
Ik heb een admin. programma geïnstalleerd. Daardoor kun je portal.php niet gebruiken om het welkomstbericht aan te passen.
Ik heb ezPortal Admin v1.0.2 geïnstalleerd. Daarmee krijg je extra functie in je administratiepasneel. Je kunt hier dan een welkomsttekst ingeven, maar die is erg kort. Je kunt nergens aangeven welke lengte je wil hebben (kan bij de nieuwsberichten wel).
Weet iemand hier raad mee?
Groet, Schnuglie
Ik heb ezPortal Admin v1.0.2 geïnstalleerd. Daarmee krijg je extra functie in je administratiepasneel. Je kunt hier dan een welkomsttekst ingeven, maar die is erg kort. Je kunt nergens aangeven welke lengte je wil hebben (kan bij de nieuwsberichten wel).
Weet iemand hier raad mee?
Groet, Schnuglie
KoreanCars.nl - Alles over Koreaanse auto's!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ja, er zit inderdaad een limiet op en wel die van het type veld in de database.
Deze moet je veranderen naar TEXT (het inhoud-veld dus, niet de naam hiervan) via phpMyAdmin en dan kan er meer in.
Deze moet je veranderen naar TEXT (het inhoud-veld dus, niet de naam hiervan) via phpMyAdmin en dan kan er meer in.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting