forum wit..
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

forum wit..
ik ga nu even proberen mn probleem uit te leggen. het is een beetje vaag om uit te leggen maar ik ga het toch maar proberen.
ik heb phpbbhost als host en daar heb je een Cpanel (controlpannel). Daar zit zon optie om zon forum aan te maken. dat heb ik dus gedaan en hij loopt al sinds oktober. en nu ging ik even kijken wat voor opties dat cpanel allemaal had en ik kwam weer bij dat forum gedoetje terecht, en daar stond dat ik m kon updaten oid naar [2.0.6c] . dat heb ik gedaan (gewoon op updaten klikken) en toen was ineens mn hele forum leeg.
http://www.ester.phpbbhost.nl/forum
gewoon helemaal wit?
wat kan er fout zijn?
ik heb phpbbhost als host en daar heb je een Cpanel (controlpannel). Daar zit zon optie om zon forum aan te maken. dat heb ik dus gedaan en hij loopt al sinds oktober. en nu ging ik even kijken wat voor opties dat cpanel allemaal had en ik kwam weer bij dat forum gedoetje terecht, en daar stond dat ik m kon updaten oid naar [2.0.6c] . dat heb ik gedaan (gewoon op updaten klikken) en toen was ineens mn hele forum leeg.
http://www.ester.phpbbhost.nl/forum
gewoon helemaal wit?
wat kan er fout zijn?
Er ontbreek volgens mij iets 

Ik zou eens kijken of alle bestanden intact zijn gebleven, en indien niet, eens bestanden overnieuw oploaden.Custom command: viewtopic.php?t=1 schreef:Warning: main(./common.): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 26
Warning: main(): Failed opening './common.' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 26
Warning: main(./includes/bbcode.): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 27
Warning: main(): Failed opening './includes/bbcode.' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 27
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 148
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.