forum wit..

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ester

forum wit..

Bericht door ester » 09 apr 2004, 09:54

ik ga nu even proberen mn probleem uit te leggen. het is een beetje vaag om uit te leggen maar ik ga het toch maar proberen.
ik heb phpbbhost als host en daar heb je een Cpanel (controlpannel). Daar zit zon optie om zon forum aan te maken. dat heb ik dus gedaan en hij loopt al sinds oktober. en nu ging ik even kijken wat voor opties dat cpanel allemaal had en ik kwam weer bij dat forum gedoetje terecht, en daar stond dat ik m kon updaten oid naar [2.0.6c] . dat heb ik gedaan (gewoon op updaten klikken) en toen was ineens mn hele forum leeg.

http://www.ester.phpbbhost.nl/forum

gewoon helemaal wit?

wat kan er fout zijn?

Erulezz

Bericht door Erulezz » 09 apr 2004, 09:56

Eum.. log is in op je ftp account en kijk op daar nog wat staat...

ester

Bericht door ester » 09 apr 2004, 09:59

ftp account?!

is dat gewoon waar al die mapjes ed staan. die staan er nl nog dat heb ik al gekeken

Erulezz

Bericht door Erulezz » 09 apr 2004, 10:00

Ja , of doe je het met het controlpannel van Phpbbhost?
Ben niet bekent met phpbbhost...

ester

Bericht door ester » 09 apr 2004, 10:03

nee niet echt nee..

het enige wat ik snap is hoe je een site maakt met html en dergelijken maar die rest van die functies snap ik totaal niet...

ester

Bericht door ester » 09 apr 2004, 10:27

ik heb nog eens gekeken, en mn index pagina is helemaal leeg. wat moet ik daar nou in zetten zodat hij het weer doet?

Erulezz

Bericht door Erulezz » 09 apr 2004, 10:38

Heb je er iets in verandert??
En welke versie gebruik je?

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 09 apr 2004, 11:34

Er ontbreek volgens mij iets :)
Custom command: viewtopic.php?t=1 schreef:Warning: main(./common.): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 26

Warning: main(): Failed opening './common.' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 26

Warning: main(./includes/bbcode.): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 27

Warning: main(): Failed opening './includes/bbcode.' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 27

Fatal error: Call to a member function on a non-object in /usr/home/ester/public_html/forum/viewtopic.php on line 148
Ik zou eens kijken of alle bestanden intact zijn gebleven, en indien niet, eens bestanden overnieuw oploaden.
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

ester

Bericht door ester » 10 apr 2004, 08:27

het zal wel heel dom van me zijn ofzo, maar hoe in godsnaam weet k of die bestanden intact zijn? ik heb totaal geen ster in dit soort dingen dus..

Luuk

Bericht door Luuk » 10 apr 2004, 08:34

Open in je ftp account je forummap en in verkenner open je de forummap op je pc. Nu kun je vergelijken of hij in tact is.

Anders, kijk eens in het bestand common.php of je enters of spaties achter de ?> hebt staan, die moeten weg.
Afbeelding

ester

Bericht door ester » 10 apr 2004, 08:58

how shit, ook common.php is leeg.
sorry voor mijn domme vragen maar ik snap he gewoon niet. is er niet ergens iets waar gewoon de standaard inhoud van die mapjes staat?

Luuk

Bericht door Luuk » 10 apr 2004, 09:10

ja, download phpBB en vergelijk

http://www.phpbb.com/downloads.php
Afbeelding

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 10 apr 2004, 21:04

Als common.php leeg is vind ik het niet gek dat niks werkt nee.
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

Raged

Bericht door Raged » 11 apr 2004, 19:14

meestal is die update niks meestal staat je forum al (zoals jij aangaf) 2.0.6 en is dut dis volkome nuteloos
Groeten Raged

ester

Bericht door ester » 11 apr 2004, 19:51

hm nouja het zal wel. k ga wel een nieuwe installeren ofzo. bedankt voor de hulp..

Gesloten