Ik merk dat veel mensen toch dit topic overslaan. Terwijl het steeds drukker wordt, is het in veel topics toch nog moeilijk om de benodigde informatie te krijgen, waardoor je eerst wedervragen moet stellenSpambot schreef:Het lijkt me geen probleem dat mensen die hun vragen goed formuleren het niet gebruiken, maar wie dat niet doet kan sowieso geen degelijke support verwachten.
Hopelijk draagt het iets bij aan het leveren en ontvangen van goede support
SUPPORT TEMPLATE
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik wil even de discussie nieuw leven inblazen...

... Maar ik modereer (nog) niet.
Verkeerde knop :X
Oeps, iets te snel willen klikken op "Nieuwe discussie" niet gezien dat ze omgekeerd waren. 
// Yora
-
Unknowlegend
nou, als iemand phpbb zlef heeft geinstalleert weet hij die dingen meestal wel toch?mosymuis schreef:Ik vind het een prima template, op deze twee items na:
Je vraagt hier iets wat bijna niemand van zijn server weet, en wat ook nooit van belang is voor het oplossen van problemen (hoe vaak komen PHP5 problemen nu echt voor?). Wat mij betreft kunnen die dus net zo goed worden weggehaald.PHP versie:
Database server en versie:
Wat zijn jullie langzaam zeg:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=17342
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=17342
Ach wat een gezeur 
Gewoon dat gebruiken
Kan het niet ingeprogrameerd worden in bepaalde gedeeltes, zodat je het al standaard moet invullen, lijk mij ook wel een mooi plan en dan dat alle velden verplicht moeten worden ingevuld.
En ja anders gewoon zelf Kopieëren en Plakken
Gewoon dat gebruiken
Kan het niet ingeprogrameerd worden in bepaalde gedeeltes, zodat je het al standaard moet invullen, lijk mij ook wel een mooi plan en dan dat alle velden verplicht moeten worden ingevuld.
En ja anders gewoon zelf Kopieëren en Plakken
Met vriendelijke groet,
Michael Braam
Michael Braam