Vreemd geval

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 13 jan 2005, 18:23

FF dubbelpost want Edit button reageert niet .. :S

Anyway,

Na de laatste release was het even stil voor een maand of 4, maar nu zijn er dan toch weer nieuwe bugs aan het licht gekomen die dringend behoefte hebben aan een fix. phpBB 2.0.11, de "damn, it's cold and my fur won't grow back" editie, lapt deze foutjes. Daarnaast maakt de al eerder uitgebrachte confirmatie code tijdens de registratie nu uit van een vast onderdeel van deze update. Dit helpt je tegen geautmatiseerde registratie pogingen van bots en ander gespuis.

Van de homepage geknipt. ;)
[+] Isento at DeviantArt

Roelof

Bericht door Roelof » 13 jan 2005, 18:27

Leipo schreef:Verschil tussen 2.0.10 naar 2.0.11 was dat wormen gevaar als ik het goed heb uit mijn hoofd.
Simpelweg, 2.0.11 is beter beveiligd. :wink:
CooL dus ik ken met m'n handeltje veilig door het leven :?:

Dus veel veiliger, Geeft me een goed gevoel.

Want het probleem is als de forum doormiddel van mijn geknoei in 100 loopt ben ik bang dat m'n bezoeker weer weg gaan. En het begint nu net een beetje te lopen. de het spulletje nu net een dikke maand in de lucht snap i, en als alles maar half werkt komen ze niet meer terug, wat ik ook zal doen :wink: bij site die half of helemaal niet werken.

En daarom ben ik ook zeer voorzichten met dat soort grappen waar ik geen bal verstand van heb.

Gesloten