Smilies niet meer klikbaar bij posten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
_Ron_
Contacteer:

Bericht door _Ron_ » 25 mei 2006, 17:31

Hemelvaartsdag-schopje :)
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!

Bee

Bericht door Bee » 25 mei 2006, 20:21

Als je een bericht schrijft zonder enter worden de regels toch gewoon afgebroken als dit bericht wordt gelezen in een topic? Dit bericht bevat ook geen enkele enter en toch wordt de regel gewoon afgebroken. Ik snap je probleem dus niet, of ligt dat aan mij?
... Maar ik modereer (nog) niet.

_Ron_
Contacteer:

Bericht door _Ron_ » 25 mei 2006, 20:27

Bee schreef:Als je een bericht schrijft zonder enter worden de regels toch gewoon afgebroken als dit bericht wordt gelezen in een topic? Dit bericht bevat ook geen enkele enter en toch wordt de regel gewoon afgebroken. Ik snap je probleem dus niet, of ligt dat aan mij?
Normaal gesproken gebeurt dat automatisch afbreken inderdaad. Maar bij deze mod nu juist niet.
Zolang je blijft doortypen zonder een enter te geven en vervolgens het bericht plaatst, krijg je dus 1 hele lange regel met onderaan de pagina een scroll-balk :oops:
hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!

desmarties
Contacteer:

Bericht door desmarties » 25 mei 2006, 22:17

Heeft niks met die mod te maken. Ik heb die mod ook en bij mij doen de berichten het normaal...dus zonder enter te gebruiken breken de regels normaal af.
Ligt dus ergens anders aan.

Gesloten