Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Stef
Bericht
door Stef » 02 sep 2003, 21:01
FlorisD schreef:Wat zijn we weer leuk bezig.
Is even een normale opmerking plaatsen al teveel gevraagd en moet er meteen een bom worden gebruikt?
Je overdrijft een beetje vind ik. Zie topic in Show Off.
michaa113 schreef:jah verwijder em maar, waarvoor istie er eigenlijk

In show of ook al

Bedankt, Michaa113
ForumGod schreef:Ik kom hier niet om even belachelijk te doen.Maar ik wil gewoon geholpen worden daarvoor dient dit forum toch.

Tja, eigenlijk wel. Maar omdat hier geen admin/moderators zijn loopt het hier wel eens uit de hand.
-
Katarn
Bericht
door Katarn » 03 sep 2003, 07:55
Op mijn forum werkt dat script dus helemaal niet. Ik zie nog steeds reclame
En ComputerForum, dit is een
Supportforum, dus wees alsjeblieft blij dat we het respecteren dat je het antwoord op je eigen forum hebt staan, want we kunnen het script net zo goed hier plaatsen.
-
Stef
Bericht
door Stef » 03 sep 2003, 12:19
Katarn schreef:Op mijn forum werkt dat script dus helemaal niet. Ik zie nog steeds reclame
En ComputerForum, dit is een
Supportforum, dus wees alsjeblieft blij dat we het respecteren dat je het antwoord op je eigen forum hebt staan, want we kunnen het script net zo goed hier plaatsen.
1. Maar het script staat op ComputerForum daar komt ook de maker van het script.
2. dit is een phpbb support forum heeft dus niks met lycos te maken.
3. Waar bemoei jij je mee? Wees blij dat je het script het. ook al doet hij het bij jou niet. misschien heb je het wel verkeerd gedaan!
-
headout
-
Contacteer:
Bericht
door headout » 03 sep 2003, 14:21
ComputerForum schreef:2. dit is een phpbb support forum heeft dus niks met lycos te maken
Waarom post je dan een link hier?
ComputerForum schreef:3. Waar bemoei jij je mee? Wees blij dat je het script het. ook al doet hij het bij jou niet. misschien heb je het wel verkeerd gedaan!
Kijk, als hij het verkeerd gedaan heeft: zorg dan voor support, en aangezien het script (in dit geval) gebruikt wordt voor phpbb, praat er dan hier over. Dat lijt me zinniger dan aanmelden op en forum als het jouwe om er daar verder over te praten.
-
Katarn
Bericht
door Katarn » 03 sep 2003, 14:40
Ik heb helemaal niks verkeerd gedaan.
Ik ben er echter inmiddels achter dat er geen goede oplossing is voor de reclame-problemen. Eventuele agressieve scripts die het frame weghalen zijn verboden, en je kunt er op rekenen dat Lycos je account binnen de kortste keren verwijdert. Enige optie is dus verhuizen naar een nadere host.
-
Stef
Bericht
door Stef » 03 sep 2003, 14:58
Katarn schreef:Ik heb helemaal niks verkeerd gedaan.
Ik geef toe het script werkt niet fantastisch maar het is het enige wat we nu hebben. En soms werkt hij wel en soms werkt hij niet.
Katarn schreef:
Ik ben er echter inmiddels achter dat er geen goede oplossing is voor de reclame-problemen. Eventuele agressieve scripts die het frame weghalen zijn verboden, en je kunt er op rekenen dat Lycos je account binnen de kortste keren verwijdert. Enige optie is dus verhuizen naar een nadere host.
Het is inderdaad het beste idee!
Dan heb je dat script niet eens meer nodig!
Succes met je forum!