Lijnkleur tussen reacties

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rick1000

Lijnkleur tussen reacties

Bericht door rick1000 » 14 jul 2004, 15:14

Ik wil graag weten hoe ik de lijnkleur tussen verschillende reacties verander. Op de volgende link http://www.aquaplantsexchange.nl/phpBB2 ... .php?t=708
Zijn het de dunnen blauwe lijntjes die om een reactie heen zitten.

Dan heb ik meteen nog een vraag. Als ik het plaatje van phpbb.nl wil verwijderen en er een ander plaatje neer wil zetten, wat moet ik dan doen?

Sjeik
Contacteer:

Bericht door Sjeik » 14 jul 2004, 15:26

Je bovenstaande plaatje staat altijd in de template die je gebruikt,
houd er wel rekening mee dat je zelfde naam houd als het plaatje van phpbb heet.

en die blauwe lijntjes is een template die ze gebruiken

Sjeik

rick1000

Bericht door rick1000 » 14 jul 2004, 15:33

de bovenstaande website is niet van mij, ik heb gewoon nog een normale website namelijk:
http://www.het-tvforum.tk
Alleen weet ik dus niet hoe ik dat plaatje moet veranderen. Het belangrijkste zijn op dit moment die lijnen.

Kan ik meteen nog wat vragen. Voor die permissies moet ik nu alles om ste beurt instellen. Kan het niet zo dat ik alle onderdelen in een keer verander.

Dan nog wat dingen, als ik op mijn c-schrijf in mappen probeer te komen die met phpbb te maken hebben geeft ie aan dat hij ze niet kan vinden.
Als ik iets moet aanpassen moet ik dan soms op mijn server aanpassingen verrichten en niet op mijn computer?

Sjeik
Contacteer:

Bericht door Sjeik » 14 jul 2004, 16:43

heej rick,

wil je forum lokaal laten lopen?? Dan dien je hiervoor eerst een programmetje te draaien op je hd.

Die lijnen dat weet ik zo niet uit mijn hoofd kun je instellen bij je styles als ik het goed heb.

Sjeik

rick1000

Bericht door rick1000 » 14 jul 2004, 18:32

Nog een vraagje(ja ja ik blijf bezig). Elke keer als ik op m'n site wil inloggen doet ie dat niet. En soms als ik maar vaak genoeg ergens op klik doet ie het ineens wel. Mijn site is http://www.het-tvforum.tk hij is net opgezet en er staat dus nog niks in(wil ik ook nog ff niet) maar zou iemand zich eventueel ff willen registreren om te kijken of bij hem/haar hetzelfde gebeurt.

Meld het hier ff als je je gaat registreren anders doen meerdere het misschien.

Sjeik
Contacteer:

Bericht door Sjeik » 14 jul 2004, 21:49

Heej rick,

dat is een foutje in je database, heb het geprobeerd maar kom er ook niet hoor.

Dit duid op een fout in je database tip je database legen en het forum opnieuw er op zetten anders.

Sjeik

rick1000

Bericht door rick1000 » 15 jul 2004, 07:37

ok, maar moet ik dan gewoon alles weer van mijn server verwijderen en opnieuw uploaden en installeren?

Sjeik
Contacteer:

Bericht door Sjeik » 15 jul 2004, 08:23

rick1000 schreef:ok, maar moet ik dan gewoon alles weer van mijn server verwijderen en opnieuw uploaden en installeren?
jepz

je mag me ook wel toevoegen aan je msn hoor

Sjeik
Photoshoppen is mijn hobby!!!

Gesloten