unexpected $ in /var/www/html/forum/common.php on line 237
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

unexpected $ in /var/www/html/forum/common.php on line 237
Na het updaten van mijn forum van 2.011 naar 2.012 krijg ik deze foutmelding:
Parse error: parse error, unexpected $ in /var/www/html/forum/common.php on line 237
Gekke is dat ik niet eens een lijn 237 in common.php heb, deze loopt maar tot 236.
De update_to_latest.php ging zonder foutmeldingen. Wat kan er mis zijn?
Parse error: parse error, unexpected $ in /var/www/html/forum/common.php on line 237
Gekke is dat ik niet eens een lijn 237 in common.php heb, deze loopt maar tot 236.
-
- Contacteer:
Re: unexpected $ in /var/www/html/forum/common.php on line 2
Als je nog geen mods heb geinstalleerd in common.php , kan je phpBB nog een keer dowloaden, en het nog een x proberenchristel schreef:Na het updaten van mijn forum van 2.011 naar 2.012 krijg ik deze foutmelding:
Ja, ik ben er al achter dat ik niet zomaar moet replacen maar de wijzigingen goed moet nakijken alvorens te replacen.....Dit heeft natuurlijk met mijn mods te maken.
Nu ik die update_to_latest.php wel al een keer gedraaid heb, moet ik die dan alsnog een keer draaien nadat ik alle files opnieuw heb nagelopen en heb geupped?
Thanks alvast!!! :thumb:
Nu ik die update_to_latest.php wel al een keer gedraaid heb, moet ik die dan alsnog een keer draaien nadat ik alle files opnieuw heb nagelopen en heb geupped?
Als je klaar bent met modden moet je die draaien, zet hem trouwens in je forum/admin en voer hem uitchristel schreef:Ja, ik ben er al achter dat ik niet zomaar moet replacen maar de wijzigingen goed moet nakijken alvorens te replacen.....Dit heeft natuurlijk met mijn mods te maken.
Ik heb het nu al voor de 3e keer geprobeerd. Zelfs met een verse common.php. Ik krijg steeds dezelfde fout. 

Wijziging: Ik heb nu de onveranderde common.php geupped. Nu krijg ik geen foutmeldingen meer. Ik zie ook de wijzigingen in het acp en de copyrights. Maar ik kan me niet voorstellen dat die wijzigingen in common.php achterwege kunnen blijven?
Zet je huidige common.php eens als txt ergens online.christel schreef:Ik heb het nu al voor de 3e keer geprobeerd. Zelfs met een verse common.php. Ik krijg steeds dezelfde fout.
Wijziging: Ik heb nu de onveranderde common.php geupped. Nu krijg ik geen foutmeldingen meer. Ik zie ook de wijzigingen in het acp en de copyrights. Maar ik kan me niet voorstellen dat die wijzigingen in common.php achterwege kunnen blijven?
Met groet, The Sting
Ik heb mijn huidige common.php hier neergezet:
http://www.garafiano.nl/uploads/common.txt
Zoals ik al zei. In deze file zit dus geen enkele wijziging.....
http://www.garafiano.nl/uploads/common.txt
Zoals ik al zei. In deze file zit dus geen enkele wijziging.....
Hij/zij bedoelt natuurlijk wat de oplossing was.......paulus schreef:Meestal staat het probleem in de eerste post in dat topic van diegene
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.