Het voornaamste probleem is het plaatsen van berichten. Je krijgt de volgende error:
En je ziet niet dat je bericht er staat. Na een aantal keer refreshen staat hij er wel, maar dit is niet altijd te zien in de index van het sub-forum. De hoofd-index update ook niet. Postcounts blijven hetzelfde, ik heb een nieuwe user die een aantal berichten heeft geplaatst maar ze staat nog steeds op 0.Could not insert new word matches
DEBUG MODE
INSERT INTO phpbb_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 92415, word_id, 0 FROM phpbb_search_wordlist WHERE word_text IN ('still', 'experiencing', 'problems', 'forum', 'computer', 'trying', 'fix')
Line : 251
File : functions_search.php
Daarnaast werkt het deleten van een post door middel van het knopje in de betreffende post niet, dan is helaas meteen het hele topic weg.

Ook de zoekfunctie is stuk, een zoekopdracht resulteert in:
Het bestand update_to_latest.php is uiteraard gebruikt. Ik heb gedaan wat ik altijd doe met de upgrades en heb er nog niet eerder problemen mee gehad. Wel hadden we al een tijdje last van een debug-error die af en toe verscheen als je een post wilde maken.General Error
Could not obtain matched posts list
DEBUG MODE
SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_search_wordmatch.MYI' (errno: 144)
SELECT m.post_id FROM phpbb_search_wordlist w, phpbb_search_wordmatch m WHERE w.word_text LIKE 'green' AND m.word_id = w.word_id AND w.word_common <> 1
Line : 308
File : search.php
Als iemand zelf een kijkje wil nemen is er een test-account beschikbaar, het forum is namelijk alleen te lezen etc door geregistreerde gebruikers.
Gebruikersnaam: test-account
Wachtwoord: testing123 (hoe origineel

http://www.mychemicalromanceforum.com
Ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen. Alle help is dus heel erg welkom!
cross-posted hier.