Wachtwoord
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Wachtwoord
Gegeven:
Een computer, met daarop FreeSCO LINUX, ingericht als WebServer die uiteraard PHP ondersteunt. Hierop staat de package voor phpBB2 V2.0.3 uitgepakt in de root van de webdirectory
(voor de kenners: /mnt/router/www).
Probleem:
Bij de installatie worden er verschillende dingen gevraagd. waronder ook de wachtwoorden voor de Database, en voor het master account op het forum. Wanneer ik alles invoer, en op submit druk, komt de lijst weer terug, met bovenaan (Quoted: )The passwords you entered did not match
Vraag:
kan iemand mij alstublieft vertellen wat er fout is gegaan..?
Ik heb de code NIET aangepast, en de installatie is vers. Config.php heeft alle mogelijkheid om beschreven te worden, en ook de SQL daemon is actief.
Een computer, met daarop FreeSCO LINUX, ingericht als WebServer die uiteraard PHP ondersteunt. Hierop staat de package voor phpBB2 V2.0.3 uitgepakt in de root van de webdirectory
(voor de kenners: /mnt/router/www).
Probleem:
Bij de installatie worden er verschillende dingen gevraagd. waronder ook de wachtwoorden voor de Database, en voor het master account op het forum. Wanneer ik alles invoer, en op submit druk, komt de lijst weer terug, met bovenaan (Quoted: )The passwords you entered did not match
Vraag:
kan iemand mij alstublieft vertellen wat er fout is gegaan..?
Ik heb de code NIET aangepast, en de installatie is vers. Config.php heeft alle mogelijkheid om beschreven te worden, en ook de SQL daemon is actief.
'Desire is death's sheperd to certainty' - Matrix -
-
- Contacteer:
Ik weet dat de installatie zowel om een wachtwoord, als om de bevestiging van dat wachtwoord vraagt. Ik heb zelfs simpele dingen als 'test' geprobeerd, gelet op hoofdletters, en na 5 keer weet ik toch zeker dat het niet aan mijn spelling ligt..
Nog andere goede ideeen?
Nog andere goede ideeen?
Wachtwoord
Als er staat dat wat jij heb getypt dan ligt er inderdaad wat aan je wachtwoord.Maar je moet n9iet bij database password iets in typen.alleen bij admin functions.Trouwens moet je bij gebrukkers naam _nl_db erachter typen want bij mij doet hij het niet.Kan iemand een print screen sturen met wat i8k allemaal in moet typen.
-
- Contacteer:
Ok, nog 1 keer:
Ik voer behalve de Database type, de database naam voor het board, en de DNS (Localhost) niets in. Geen naam, geen wachtwoord. Dit omdat het niet nodig is, aangezien ik mijn eigen SQL server heb draaien.
In de Admin gegevens vul ik mijn Email adres in, mijn naam, en TWEE keer HETZELFDE wachtwoord! (Ik denk dat i keht ondertussen een keer of 5 geprobeerd heb met hetzelfde SIMPLE wachtwoord, kan het dus niet aan liggen!) Steevast komt de installatie terug met het bericht dat de wachtwoorden niet zouden kloppen.
Ik voer behalve de Database type, de database naam voor het board, en de DNS (Localhost) niets in. Geen naam, geen wachtwoord. Dit omdat het niet nodig is, aangezien ik mijn eigen SQL server heb draaien.
In de Admin gegevens vul ik mijn Email adres in, mijn naam, en TWEE keer HETZELFDE wachtwoord! (Ik denk dat i keht ondertussen een keer of 5 geprobeerd heb met hetzelfde SIMPLE wachtwoord, kan het dus niet aan liggen!) Steevast komt de installatie terug met het bericht dat de wachtwoorden niet zouden kloppen.
Dit is erg vreemd. Ik heb ook op andere forums gezocht, maar niet kunnen vinden waar dit dan in zou kunnen zitten. De melding komt normaal gesproken bij het fout invoeren van wachtwoorden.
Je zou eventueel kunnen proberen het forum opnieuw te installeren (database wissen), misschien dat er in de database al een gebruikersprofiel van een admin is komen te staan... anders zou ik zo 1-2-3 geen oplossing hebben.
Je zou eventueel kunnen proberen het forum opnieuw te installeren (database wissen), misschien dat er in de database al een gebruikersprofiel van een admin is komen te staan... anders zou ik zo 1-2-3 geen oplossing hebben.
- the-dutchman
@Guardian_matrix
ik d8 ook nix in te hoeven voeren omdat ik ook me eigen server heb. DUS WEL!!! KWAM IK NA 2 DAGEN ACHTER
ik d8 ook nix in te hoeven voeren omdat ik ook me eigen server heb. DUS WEL!!! KWAM IK NA 2 DAGEN ACHTER

eMule/eDonkey/Overnet fan?? kom ff langs bij mijn site en deel je kennis/links of post je vragen. The MZA Project
- the-dutchman