mijn forum heeft enkele mod's geinstalleerd. ik zou het wel kunnen doen, maar ben bang dat ik alles kwijtraak en dus alle mod's moet reinstalleren ... en dat zijn er niet zo weinig
Upgraden van 2.0.8 naar 2.0.17 met MOD's -> HELP?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- soulcreeper
- Contacteer:
Upgraden van 2.0.8 naar 2.0.17 met MOD's -> HELP?
wie wil mij helpen met het upgraden van mijn forum van 2.0.8 naar 2.0.17?
mijn forum heeft enkele mod's geinstalleerd. ik zou het wel kunnen doen, maar ben bang dat ik alles kwijtraak en dus alle mod's moet reinstalleren ... en dat zijn er niet zo weinig
Ik ben gewoon goed in het goed zijn ®
- soulcreeper
- Contacteer:
Die zijn er dus voor al die versies, als je even zoekt, vind je ze daar zoflance schreef:Je moet eerst even upgraden naar 2.0.16 en dan dit uitvoeren
- soulcreeper
- Contacteer:
jah, en zoiets heb ik dus al. maar ik weet het al goed gemaakt. ik ga nu alles gewoon vers installeren en al mn mod's opnieuw installen. maar wat ik me dan nog afvraag: dan gebeurt er toch niks met de database he? zoals alle posts die erin staan, blijven er wel gewoon instaan?paulus schreef:Die zijn er dus voor al die versies, als je even zoekt, vind je ze daar zoflance schreef:Je moet eerst even upgraden naar 2.0.16 en dan dit uitvoeren
dan overschrijf ik gewoon ALLE bestanden die zo op mn server staan en voeg ik alle mod's weer toe (gelukkig heb ik alleen maar simpele mod's
Ik ben gewoon goed in het goed zijn ®