Hoi,
Ik heb een probleem met mijn forum. Ik heb op een test pagina als het goed is alles zo gemaakt dat de site gekoppeld is aan het phpbb forum (users enzo)
Wat blijkt nu echter als ik de site plaats op de plaats waar hij moet staan dat het inloggen niet meer werkt. Nu heb ik daar misschien wel een verklaring voor. Als ik op de echte op het forum inlog en ik haal daarna in de url het sid weg dan ben ik ok meteen weer uitgelogt.
Doe ik dit op mijn test forum en hier op phpbb.nl dan is er helemaa niets aan de hand en blijf ik ingelogt! Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
word uitgelogt als ik sid in url verwijder
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik heb geen idee of ik het alleen heb. Maar ik had het gevoel dat er wat anders fout was en dat klopte denk ik ook wel want ik heb een nieuw forum met een nieuwe db geinstalleerd en nu doet hij het wel gewoon.
Ik heb nu gewoon alle topics overgezet en het werkt al een trein (is sneller denk ik dan uitzoeken waar het aan ligt)
Ik heb nu gewoon alle topics overgezet en het werkt al een trein (is sneller denk ik dan uitzoeken waar het aan ligt)