Moderator aanmaken? lukt niet!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Moderator aanmaken? lukt niet!
Hallo,
ik heb net een nieuw forum aangemaakt, maar het blijkt dat de user permissies ''vast'' zitten! Als ik iemand moderator wil benoemen, druk ik op ''is moderator'' bij de userpermissies, en de privé forums druk ik dan op ''allowed acces''. Vervolgens ''submit'', en dan zegt hij dat de user permissies opgeslagen zijn. Vervolgens ga ik dus met mijn test account, die ik ( blijkbaar ) forum moderator heb gemaakt, naar een forum toe, waar blijkt dat hij helemaal geen moderator is??
Ook bij de user permissies zegt hij dat hij geen mod is. Ik gebruik versie 2.0.17, dus waarschijnlijk zou alles moeten werken ????
Alvast bedankt!
Link naar mijn forum: http://ltk.the-newsgroup.net\
ik heb net een nieuw forum aangemaakt, maar het blijkt dat de user permissies ''vast'' zitten! Als ik iemand moderator wil benoemen, druk ik op ''is moderator'' bij de userpermissies, en de privé forums druk ik dan op ''allowed acces''. Vervolgens ''submit'', en dan zegt hij dat de user permissies opgeslagen zijn. Vervolgens ga ik dus met mijn test account, die ik ( blijkbaar ) forum moderator heb gemaakt, naar een forum toe, waar blijkt dat hij helemaal geen moderator is??
Ook bij de user permissies zegt hij dat hij geen mod is. Ik gebruik versie 2.0.17, dus waarschijnlijk zou alles moeten werken ????
Alvast bedankt!
-
Re: Moderator aanmaken? lukt niet!
Heb precies hetzelfde....shadowflx schreef:Hallo,
Alvast bedankt!
Niet werkende permissies komen voor indien php5 wordt gebruikt op de server, en niet php4. Waarom weet ik niet, een oplossing wel. Echter, voordat ik die geef, is het verstandig te controleren of dat echt het probleem is.
Maak een nieuw bestand aan, met de naam phpinfo.php
Zet daarin de volgende code:
Upload naar je forummap, bezoek de pagina, en kopieer welke versie je hebt.
Maak een nieuw bestand aan, met de naam phpinfo.php
Zet daarin de volgende code:
Code: Selecteer alles
<?php
phpinfo()
?>
... Maar ik modereer (nog) niet.