alles werkt behalve het reply'en op een topic, als er post reply word geklikt of quote, dan krijgt iedereen op het forum het volgende:
Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/d/i/s/disforum/htdocs/includes/topic_review.php on line 154
Fatal error: Call to undefined function: topic_review() in /data/members/free/tripod/nl/d/i/s/disforum/htdocs/posting.php on line 1091
men heeft mij dan verteld deze twee php's opnieuw te uploaden maar nog steeds geeft ie deze error's, kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
dank bij voorbaat
Probleem met Reply op topics in mijn forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Probleem met Reply op topics in mijn forum
The Mighty Alchemist
Re: Probleem met Reply op topics in mijn forum
lycos dusGrand Alchemist schreef:alles werkt behalve het reply'en op een topic, als er post reply word geklikt of quote, dan krijgt iedereen op het forum het volgende:
Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/d/i/s/disforum/htdocs/includes/topic_review.php on line 154
Fatal error: Call to undefined function: topic_review() in /data/members/free/tripod/nl/d/i/s/disforum/htdocs/posting.php on line 1091
men heeft mij dan verteld deze twee php's opnieuw te uploaden maar nog steeds geeft ie deze error's, kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
dank bij voorbaat