E-mail naar beheerder, na aanmelding?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

E-mail naar beheerder, na aanmelding?
Een gebruiker moet eerst goedgekeurd worden door de beheerder. Dit heb ik ingesteld in het forum. Echter bij een aanmelding krijgt de beheerder geen e-mail oid met de melding DAT er iemand is aangemeld.
Het instellen op zich lukt wel... maar hoe moet ik nu zien dat een nieuwe gebruiker zich heeft aangemeld?
THnx
Het instellen op zich lukt wel... maar hoe moet ik nu zien dat een nieuwe gebruiker zich heeft aangemeld?
THnx
Admin moet goed keuren.. dan krijg je ZELF geen mail binnen.. je zult ff in je hoofd moeten houden wie je dus nog niet geactiveerd heb en die dan activeren..
Deze mod kwam wel in phpBB 2.2 dacht ik..
Deze mod kwam wel in phpBB 2.2 dacht ik..
[+] Isento at DeviantArt
RiLe schreef:Maar ik heb het ingesteld dat de gebruiker niet geactiveerd moet worden maar ik krijg ook geen mail...
Admin moet goed keuren.. dan krijg je ZELF geen mail binnen..
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
als je echt wil bepalen wie er lid kan worden kun je ook als volgt werken.....:
Zet op je site een formulier neer voor mensen die lid willen worden... laat ze gebruikersnaam en email doorgeven... daarna maak jij via admin panel de user aan....(heb je mod voor nodig)..... maak een willekeurig wachtwoord aan en stuur die toe met het advies die zo snel mogelijk te veranderen.....
Lijkt me nu het handigst, maar is al gezegt in phpbb2.2 krijg je standaard wel mail bij die instelling.....
Zet op je site een formulier neer voor mensen die lid willen worden... laat ze gebruikersnaam en email doorgeven... daarna maak jij via admin panel de user aan....(heb je mod voor nodig)..... maak een willekeurig wachtwoord aan en stuur die toe met het advies die zo snel mogelijk te veranderen.....
Lijkt me nu het handigst, maar is al gezegt in phpbb2.2 krijg je standaard wel mail bij die instelling.....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.