- Wat is het probleem?
Wanneer ik mijn avatar wil veranderen ga ik naar mijn gallery. Het staat dan standaard in een bepaald mapje. Wanneer ik de avatars in een ander mapje wil bekijken en dan op OK druk gaat hij terug naar de profielpagina en geeft hij de melding dat ik niet alle velden heb ingevuld.
Wanneer ontstond het probleem?
Geen flauw idee, het werkte eerst wel namelijk!
Adres van je forum: http://www.misa-krajicek.nl/forum
Heb je gezocht naar een antwoord?
Ja wel gezocht in editprofile, maar kon werkelijk niets verdachts vinden. Ik snap gewoon niet dat het ineens kan....
Foutmelding bij selectie andere avatarmap in gallery
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Foutmelding bij selectie andere avatarmap in gallery
Hoi,
Sinds gisteren weet ik dat ik het zelfde probleem heb.
Alle betreffende mappen staan op 777
Een avatar uploaden mag ik wel en werkt juist.
Stap voor stap wat ik doe:
Open mijn profiel klik bij:
Selectecteer een avatar uit de gallery:
Krijg vervolgens me gallery te zien en vink de gewenste avatar aan en klik op selecteer avatar of ok maakt niets uit.
(maakt niet uit wat het is .jpg,.gif)
krijg ik deze melding:
vervolgens scroll ik omlaag om te zien wat er staat en de geselecteerde avatar wordt getoont zie afbeelding.

Nu klik ik op ok om af te ronden ondanks de eerdere foutmelding en krijg ik deze melding:
Kijk ik nu weer beneden bij het Avatar paneel is de avatar ook weer weg.
Het pad naar de avatar is:
images/avatars/gallery/beagle/zijkant.jpg dus 1 map verder dan wat de fout melding aan geeft.
Maar gezien dat hij hem wel laat zien als ik hem de eerste keer selecteer denk ik dat ik daar niet moet gaan zoeken
in het ACP staat het goed:
images/avatars/gallery
Groeten,
Ric
Sinds gisteren weet ik dat ik het zelfde probleem heb.
Alle betreffende mappen staan op 777
Een avatar uploaden mag ik wel en werkt juist.
Stap voor stap wat ik doe:
Open mijn profiel klik bij:
Selectecteer een avatar uit de gallery:
Krijg vervolgens me gallery te zien en vink de gewenste avatar aan en klik op selecteer avatar of ok maakt niets uit.
(maakt niet uit wat het is .jpg,.gif)
krijg ik deze melding:
Code: Selecteer alles
Je moet alle verplichte velden invullen
Nu klik ik op ok om af te ronden ondanks de eerdere foutmelding en krijg ik deze melding:
Code: Selecteer alles
Uw handtekening is ongeldig.
Er kan geen verbinding gemaakt worden met de server die je hebt opgegeven: images/avatars/gallery/zijkant.jpg"
Het pad naar de avatar is:
images/avatars/gallery/beagle/zijkant.jpg dus 1 map verder dan wat de fout melding aan geeft.
Maar gezien dat hij hem wel laat zien als ik hem de eerste keer selecteer denk ik dat ik daar niet moet gaan zoeken

in het ACP staat het goed:
images/avatars/gallery
Groeten,
Ric
-
Het probleem is bij nog steeds niet opgelost.
Bij mij blijft de avatar wel staan, alleen worden de eerder gekozen voorwaarden in het profiel door de war gegooit.
Geslachtkeuze gaat bijvoorbeeld weer terug naar niet gekozen, en ook de geboortedatum gaat naar een hele andere datum....
Is er dan nog steeds geen oplossing voor dit toch wel helder uitgelegde probleem?
Bij mij blijft de avatar wel staan, alleen worden de eerder gekozen voorwaarden in het profiel door de war gegooit.
Geslachtkeuze gaat bijvoorbeeld weer terug naar niet gekozen, en ook de geboortedatum gaat naar een hele andere datum....
Is er dan nog steeds geen oplossing voor dit toch wel helder uitgelegde probleem?