Logo

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
2.0_Thijs
Contacteer:

Logo

Bericht door 2.0_Thijs » 11 nov 2002, 16:17

ik kan het logo helemaal niet veranderen ?? weten jullie wat

p.s. ik heb het forum al ge-installeerd
Anime-Earth.TK

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 11 nov 2002, 19:59

Die kun je toch gewoon aanpassen in bijvoorbeeld paint shop pro en dan uploaden? Het logo moet je dan wel de naam logo_phpBB.gif geven. Wil je hiervan logo.gif maken dan moet je dat aanpassen in het bestand Overall_header.tlp.

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 12 nov 2002, 09:16

matel schreef:Die kun je toch gewoon aanpassen in bijvoorbeeld paint shop pro en dan uploaden? Het logo moet je dan wel de naam logo_phpBB.gif geven. Wil je hiervan logo.gif maken dan moet je dat aanpassen in het bestand Overall_header.tlp.
Als je voor beeld van een bewerkte overall_header.tpl wilt zien surf dan naar http://members.lycos.nl/speedfreakin . De overall_header kun trouwens vinden in templates/XXX/overall_header.tpl . XXX staat voor de template-naam

Suc6

2.0_Thijs
Contacteer:

Bericht door 2.0_Thijs » 12 nov 2002, 20:32

matel schreef:Die kun je toch gewoon aanpassen in bijvoorbeeld paint shop pro en dan uploaden? Het logo moet je dan wel de naam logo_phpBB.gif geven. Wil je hiervan logo.gif maken dan moet je dat aanpassen in het bestand Overall_header.tlp.
ja maar dan werkt ie niet weten jullie waar ik moet zijn op het forum om hem te uppen ?
Anime-Earth.TK

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 12 nov 2002, 21:37

Thijs schreef:
ja maar dan werkt ie niet weten jullie waar ik moet zijn op het forum om hem te uppen ?
het logo?
doe dit in templates/subsilver/images/plaatje.gif . veel succes gewenst ;)

Designpiet

logo jpg

Bericht door Designpiet » 25 jan 2003, 04:24

als je nu ipv het plaatje logo_phpBB.gif verandert in logo_phpBB.jpg

moet er dan nog iets anders verandert worden, of werkt dat uperhaupt niet ?

alvast bedankt voor reacties

Designpiet

Bericht door Designpiet » 25 jan 2003, 04:34

heb het net geprobeerd en hoefde alleen in overall_header.tpl .gif in .jpg te veranderen

en het is gelukt

Dijck

Bericht door Dijck » 05 feb 2003, 09:57

ik heb gewoon een nieuwe logo aangemaakt in Photoshop...die heb ik gewoon logo_phpbb.gif genoemd, en werkt meteen :D :lol:

Gesloten