Een lid van het forum is zijn paswoord vergeten maar de mail waarmee hij geregistreerd heeft blijkt gehackt te zijn.
Nu dacht ik als admin via user mangement in het acp een ander paswoord in te stellen, dit aan hem te geven zodat hij weer kan inloggen en dan weer zelf een paswoord kan instellen.
Ik heb wat rondgekeken, en lijkt dat dat perfect moet kunnen of kan dit problemen opleveren?
Groetjes,
Elisje
Paswoord
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

PRaat geen onzinN_Perfors schreef:Nee, Dit levert geen problemen op.
Als zijn acc is gehacked is het misschien beter om die hele acc weg te halen en hem er een opnieuw te laten maken.
Maar als hij veel posts heeft dan komt er natuurlijk wel bij al zijn oude post te staan 'Quest' ipv zijn gebruikersnaam.

Nee het is inderdaad zijn e-mail waar gekke dingen mee aan de hand zijn, zijn forum account is niks mee aan de hand.
En omdat hij al zo paniekerig is wil ik hem gewoon wat moeite besparen en zo uit de brand helpen door het voor hem te veranderen. Het is voor mij maar een kleine moeite om dat te doen, dus waarom zou ik hem dan een compleet nieuwe e-mail en account laten aanmaken.
Ik wou gewoon even zekerheid voor ik dit ging aanpassen.
Bedankt voor de hulp
Elisje
En omdat hij al zo paniekerig is wil ik hem gewoon wat moeite besparen en zo uit de brand helpen door het voor hem te veranderen. Het is voor mij maar een kleine moeite om dat te doen, dus waarom zou ik hem dan een compleet nieuwe e-mail en account laten aanmaken.
Ik wou gewoon even zekerheid voor ik dit ging aanpassen.
Bedankt voor de hulp

Elisje