Een vraag over usergroups...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Een vraag over usergroups...
Ik heb zelf een usergroup aangemaakt, en een catogorie met 2 'boards' erin, hoe kan ik die alleen toegankelijk maken voor die bepaalde usergroup?
Ik hoop dat je het gesnapt hebt, beetje raar uit te leggen.
Alvast Bedankt
Rick Megens
Ik hoop dat je het gesnapt hebt, beetje raar uit te leggen.
Alvast Bedankt
Rick Megens
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
-
re:
Ik ben nu hier: 'Forum Permissions Control', maar daar staat alleen 'reg', 'all', enz. maar niet mijn usergroup. Hoe krijg ik die daar, of zit ik helemaal fout?
-
Re: re:
Oooh ik zie het al, je moet het op private zetten, dan naar Group Management gaan, en daar allowed erneer zetten...rickmegens schreef:Ik ben nu hier: 'Forum Permissions Control', maar daar staat alleen 'reg', 'all', enz. maar niet mijn usergroup. Hoe krijg ik die daar, of zit ik helemaal fout?
klopt dat?
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Re: re:
jepprickmegens schreef:Oooh ik zie het al, je moet het op private zetten, dan naar Group Management gaan, en daar allowed erneer zetten...rickmegens schreef:Ik ben nu hier: 'Forum Permissions Control', maar daar staat alleen 'reg', 'all', enz. maar niet mijn usergroup. Hoe krijg ik die daar, of zit ik helemaal fout?
klopt dat?

lastmodified.net
-
-
Ik heb een nieuwe gebruiker aangemaakt (test). Nu heb ik me aangemeld met 'admin', en heb de gebruiker ge-edit (test). Ik heb deze gezet op mijn nieuwe groep (XMA Member), en ik heb de groep toegang gegeven tot mijn forum, maar dan komt die errorrickmegens schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar ik kan er niet in
Sorry but only users granted special access can read topics in this forum