Vraagje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
re:
Door er een map bij te zetten onder de map 'Modules'
Daar kun je dan je index.php weer maken, waar de browser heen gaat als je op die link klikt

Re: Vraagje
Ik heb wel antwoord op je vraag denk ik.PetraK schreef:Owja en waar kan je het logo veranderen?
forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif
Die moet je volgens mij verranderen,
Ik ben ook pas een beginnertje van PHP,
als het niet goed is .. hoor ik het wel.
-
re:
@bart:
Dat kan alleen als ze subSilver als thema heeft gekozen
Re: re:
ik ben dus een complete leek.....rickmegens schreef:Door er een map bij te zetten onder de map 'Modules'
Daar kun je dan je index.php weer maken, waar de browser heen gaat als je op die link klikt

-
ik zal nog ff kijken voor je, 2 minuten...PetraK schreef:ik ben dus een complete leek.....rickmegens schreef:Door er een map bij te zetten onder de map 'Modules'
kan je iets duidelijker zijn hiermee?

- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Re: Vraagje
http://morpheus.2037.biz/viewtopic.php?t=15PetraK schreef:Boven in het forum heb je staan * Faq zoeken gebruikerslijst etc etc...
Is het mogelijk hier nog een link bij te zetten, en zoja hoe?
Alvast bedankt voor de moeite.

templates/[template_naam]/overall_header.tplPetraK schreef: Owja en waar kan je het logo veranderen?
lastmodified.net
-
in de map templates staat je thema (bv subSilver) klik daar 2x op, dan zoek je het bestand overal_header.tpl op. Helemaal onderin staat: '..........{L_LOGIN_LOGOUT}</a> .........'. Als je dan na die ' ' dan je eigen link erbij zet, (bv <a href="www.ergens-heen.nl">Hier je tekst</a>)
komt dat ook op je site te staan
Als je het nog niet helemaal snapt, je kunt het altijd vragen!
-
Bart- schreef:Ehm volgens mij zit die file in elke style.. ik weet het niet zeker hoor.rickmegens schreef:@bart:
ik bedoelde dat je /subSilver/ had gekozen, toen zei ik: Dat kan alleen als ze subSilver als thema heeft gekozenBart- schreef: forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif
Thanks, geloof dat ik (en me broer) hier wel uitgaan komen.rickmegens schreef:in de map templates staat je thema (bv subSilver) klik daar 2x op, dan zoek je het bestand overal_header.tpl op. Helemaal onderin staat: '..........{L_LOGIN_LOGOUT}</a> .........'. Als je dan na die ' ' dan je eigen link erbij zet, (bv <a href="www.ergens-heen.nl">Hier je tekst</a>)
De bedoeling is nl dat er een verwijzing komt naar een fotoalbum voor gebruikers