Graag Uw hulp !

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
AlbertBolink

Graag Uw hulp !

Bericht door AlbertBolink » 09 mei 2008, 23:58

Ik heb bij de webhosting mijndomijn.nl per ongeluk de datebase weggedrukt. Heb nieuwe datebase gegevens gekregen . Maar hoe krijg ik die weer exact goed in de forum configuratie. Nu is het forum bij http://www.ga-eropuit-in-nederland.nl/forum/index.php dus totaal pleitte.
En er stond heeeeeel veel nuttige informatie op.Hoe kan ik anders op de juiste manier het forum wat dus afgelopen avond om 23:00 er mee gestopt is. Weer geheel zichtbaar maken. Dus graag uw hulp ! Mvg: Albert Bolink

Tom V
Contacteer:

Re: Graag Uw hulp !

Bericht door Tom V » 10 mei 2008, 01:16

Je zult je host zo snel mogelijk een backup van je database moeten vragen, anders zal al je informatie weg zijn.
Verplaatst naar 2.0 support
- Dark Inca

AlbertBolink

Bericht door AlbertBolink » 10 mei 2008, 01:21

Dark Inca schreef:Je zult je host zo snel mogelijk een backup van je database moeten vragen, anders zal al je informatie weg zijn.
Goedendag.

Ik heb de data via ftp teruggeplaatst naar de HD zodat er hopenlijk geen gegevens verloren gaan.
Maar ik zal ook ergens bij een .php de nieuwe dbgegevens moeten invullen. Welke documenten moet ik dan openen en de nieuwe gegevens erin plaatsen ?
Met dank vor uw hulp: Albert Bolink

fulleffect
Contacteer:

Bericht door fulleffect » 10 mei 2008, 11:51

dit bestand is config.php , maar zoals dark inca al zegt zal je om een backup van je database moeten vragen bij je hostig, anders ben je ALLES (leden, forums en berichten) kwijt ;-)

Gesloten