"De pagina kan niet worden weergegeven"

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jstooker
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 nov 2002, 23:27
Locatie: Udenhout

"De pagina kan niet worden weergegeven"

Bericht door jstooker » 28 nov 2002, 17:58

Hoi,

Ik heb net een phpBB geopend en hij loopt opzich lekker, enkel wanneer ik de gebruikers profielen wil inzien/aanpassen/bewerken en ik zoek op een naam, en druk "zoek gebruiker" dan geeft hij dit scherm.....


De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.



Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer



Heeft hier iemand een oplossing of klopt er iets niet aan mijn installatie of bestanden. Ik heb hem gehost op een betaald domein en hij loopt verder als een trein en razendsnel.

Hoop dat iemand een oplossingheeft.

Owja....de allereerste keer dat mensen er op willen komen geeft hij ook zo'n scherm maar op den duur na refreshen en Internet Explorer opnieuw starten doet hij het dan toch. Heel soms kan ik ook de gebruikersprofielen inzien, maar eigenlijk bijna nooit.

GRoeten Jeroen

jstooker
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 nov 2002, 23:27
Locatie: Udenhout

Bericht door jstooker » 29 nov 2002, 13:42

Nog een probleem, maar dit ka ner wel mee te maken hebben,

Heel veel mensen kunnen niet op het forum komen, dan krijgen ze ook zo'n scherm.....probeer maar eens:

http://www.aqua-marijn.nl/phpBB2

Terwijl als ze het dan op http://www.aqua-marijn.nl/phpBB2/index.php proberen dan doet hij het soms wel, maar dit is toch niet normaal dat de helft van de mensen hem wel kan bekijkenen de ander helft krijgt een foutmelding alsof de pagina niet bestaat.

Groeten

Gebruikersavatar
matel
Berichten: 566
Lid geworden op: 11 nov 2002, 19:54
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door matel » 29 nov 2002, 14:03

Heb je pas dat domein? Misschien dat nog niet alle DNS servers zijn bijgewerkt. Ik dat probleem soms ook nog op m'n eigen forum.

Gebruikersavatar
BartVB
Eigenaar
Eigenaar
Berichten: 98
Lid geworden op: 23 okt 2002, 15:31
Contacteer:

Bericht door BartVB » 29 nov 2002, 14:28

Kijk eens of je foutmeldingen ziet in je error logfiles..

jstooker
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 nov 2002, 23:27
Locatie: Udenhout

Bericht door jstooker » 29 nov 2002, 21:17

Het domein is idd eergisteren overgebracht naar een nieuw domein en dat gaf op het begin nogal problemen bij het SIDN maar miscshien trekt het dan wel bij na een paar dagen.

En bart je bedoeld neem ik aan de errorlogs van het domein? Ik zal daar ook eens kijken,

Thx allemaal.

Gesloten