Vreemde user-related probs
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Vreemde user-related probs
Een tijd geleden hadden we problemen dat we onze rechten op het forum niet ingesteld kregen per gebruiker (zie deze link). Nu zie ik regelmatig wat "foutjes" ivm. gebruikers. Zo was er een gebruiker die in een groep zit die in bepaalde private fora kunnen, hij had bij gebruikers niet de nodige permissies om daarin te kunnen. Nu ja, groepsgebonden permissies overheersen dus geen problem.
Toenjuist maakte een andere gebruiker me erop attent dat een ex-moderator toch in de Aanwezigenlijst onderaan de pagina een gekleurde naam had dat overeenstemd met moderator. Heb dit gechecked, hij zit in geen groep en heeft niet de permissies en staat niet als moderator.
Iets begint me te zeggen dat er iets scheelt aan onze database. Als dat zo is, valt dat te repareren ?
Draaiend op v2.0.6 van ongeveer januari.
Toenjuist maakte een andere gebruiker me erop attent dat een ex-moderator toch in de Aanwezigenlijst onderaan de pagina een gekleurde naam had dat overeenstemd met moderator. Heb dit gechecked, hij zit in geen groep en heeft niet de permissies en staat niet als moderator.
Iets begint me te zeggen dat er iets scheelt aan onze database. Als dat zo is, valt dat te repareren ?
Draaiend op v2.0.6 van ongeveer januari.
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer: