Hoe krijg ik 2.0.6 geinstalleerd over 2.0.3 heen ?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoe krijg ik 2.0.6 geinstalleerd over 2.0.3 heen ?
Hoe krijg ik 2.0.6 geinstalleerd over 2.0.3 heen ? zonder dat alles verloren gaat.
Lol beleven ? bezoek Slaoj.nl
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes
Moet je deze bestanden gewoon extracten en dan gewoon over die bestanden in de forummap uploaden ?
dat zou ik niet zomaar doen... als je allerlei mods hebt geinstalleerd raak je ze kwijt of loopt je forum in de soep omdat er allerlei dingen ontbreken aan de scripts van de mods...
Wat ik jouw aanraad:
Installeer in een andere map op je site'tje nog een phpbb forum met phpbb 2.0.6, installeer daarin alle mods en de style die ook staat op je hoofdsite... test of alles het goed doet! maak dan een backupje van je tabellen en stop die backup in je database van je andere forum... als dit goed gaat ben je klaar...
Als het niet goed gaat moet je ff checken welke tabellen conflicten geven en wat de verschillen zijn tussen de nieuwe en oude tabellen...
Wat ik jouw aanraad:
Installeer in een andere map op je site'tje nog een phpbb forum met phpbb 2.0.6, installeer daarin alle mods en de style die ook staat op je hoofdsite... test of alles het goed doet! maak dan een backupje van je tabellen en stop die backup in je database van je andere forum... als dit goed gaat ben je klaar...
Als het niet goed gaat moet je ff checken welke tabellen conflicten geven en wat de verschillen zijn tussen de nieuwe en oude tabellen...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
ok thanks man !! jullie zijn goed !