Inactieve gebruikersnaam

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Brain

Inactieve gebruikersnaam

Bericht door Brain » 02 dec 2002, 09:17

Hoi allemaal ik ben voor het eerst een phpbb forum aan het installeren en nu stuit ik op wat probleempjes :roll:
Er hebben zich een aantal mensen geregistreerd......maar ze komen niet op het forum want ze krijgen de melding: "Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam opgegeven"

Wat is het probleem mensuh....... :?: :?: :?:

Gebruikersavatar
matel
Berichten: 566
Lid geworden op: 11 nov 2002, 19:54
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door matel » 02 dec 2002, 10:10

Kijk eens of het account wel geactiveerd is van die mensen. Dit kun je doen door naar het adminpanel te gaan en dan te kiezen voor gebruikers management. Zoek de gebruikersnaam en zet een keuzerondje bij Gebruiker is actief.

Brain

Bericht door Brain » 02 dec 2002, 10:17

matel schreef:Kijk eens of het account wel geactiveerd is van die mensen. Dit kun je doen door naar het adminpanel te gaan en dan te kiezen voor gebruikers management. Zoek de gebruikersnaam en zet een keuzerondje bij Gebruiker is actief.
He thnx joh ...dat was het denk ik want ze waren uitgevinkt...maar uhm als nu mensen zich registreren moet ik dat dan nu bij iedereen doen??

Gebruikersavatar
matel
Berichten: 566
Lid geworden op: 11 nov 2002, 19:54
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door matel » 02 dec 2002, 10:18

Dit kun je veranderen in je adminpanel onder configuratie. Daar kun je een keuzerondje zetten bij Geen voor gebruikersactivatie.

Brain

Bericht door Brain » 02 dec 2002, 10:28

Hmmmmm je bedoelt :Account activering aanzetten ???....daar heb ik nu gebruiker staan!!!

Gebruikersavatar
BartVB
Eigenaar
Eigenaar
Berichten: 98
Lid geworden op: 23 okt 2002, 15:31
Contacteer:

Bericht door BartVB » 02 dec 2002, 10:29

Als er 'gebruiker' staat dan kan de user zijn/haar eigen account activeren dmv een mail die gestuurd wordt naar het email adres dat opgegeven wordt. Als er 'admin' staat dan moet de beheerder de accounts goedkeuren voor ze actief worden. Bij 'none' of 'geen' kunnen accounts meteen gebruikt worden.

Brain

Bericht door Brain » 02 dec 2002, 10:37

okay dan thnx mensen ....ik merk al dat je hier voldoende hulp krijgt... :D :D :D

Gesloten