- Adres van je forum: http:// koningsoever. nl/
Event. modificaties op je forum: Like-functie
Wanneer ontstond het probleem? na install
phpBB versie: 3.1.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?
default avatars weergeven
default avatars weergeven
Re: default avatars weergeven
Er was een extensie in ontwikkeling, maar die staat nu op [ADB] abandoned wat betekend dat de maker te lang niet actief is geweest in het topic.
Je zou een groepsavatar kunnen instellen, het is een omweg maar misschien is het een manier die werkt. Kan zo 123 geen andere oplossing vinden.
Je zou een groepsavatar kunnen instellen, het is een omweg maar misschien is het een manier die werkt. Kan zo 123 geen andere oplossing vinden.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Het blauw vlak met het vraagtekenen komt waarschijnlijk uit een andere style.
Als ik de standaard prosilver activeer worden bij alle gebruikers die GEEN avater hebben gekozen de styles/prosilver/theme/images/no_avatar.gif toegewezen. Maar die wordt alleen weergeven in het notification down menu.
Als ik een groepsavatar instel, worden de reeds gekozen avatars niet overschreven?
Als ik de standaard prosilver activeer worden bij alle gebruikers die GEEN avater hebben gekozen de styles/prosilver/theme/images/no_avatar.gif toegewezen. Maar die wordt alleen weergeven in het notification down menu.
Als ik een groepsavatar instel, worden de reeds gekozen avatars niet overschreven?
Nee, de huidig gekozen avatars blijven behouden.Dennis schreef:Als ik een groepsavatar instel, worden de reeds gekozen avatars niet overschreven?