Bumpen van topics door beheerder

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Bumpen van topics door beheerder

Bericht door Theriddler » 16 jan 2016, 21:42

ltk53 schreef:Raar gewoon, wél je instellingen op bumpen kunnen zetten maar nergens en niets kunnen bumpen..waarom zijn die instellingen er dan..
Bumpen kan normaal gesproken alleen de topic starter na x tijd (in te stellen in acp) of de laatste reageerder in dat onderwerp

ltk53
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jan 2015, 18:04

Re: Bumpen van topics door beheerder

Bericht door ltk53 » 17 jan 2016, 09:47

Nog gekker (en dat was ook in mijn oude 3.0.11 versie eerst het geval als ik me goed herinner): bij enkele van de door mijzelf geplaatste topics zie ik nu wél de bumpmogelijkheid bij het onderwerpgereedschap, bij de meeste anderen die ik zelf geplaatst heb niet. Ik kan er nog geen enkele logica in ontdekken...Bumptijd staat op 1 minuut dus daar kan het niet aan liggen. Maar het algemeen kunnen bumpen van álles wat ik wil is voor mij veel belangrijker. Ik wacht je weekje Off af ;)

ltk53
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jan 2015, 18:04

Re: Bumpen van topics door beheerder

Bericht door ltk53 » 03 feb 2016, 17:17

Ik schop dit toch maar even omhoog omdat mijn steun en toeverlaat Theriddler nog uit beeld is....Welke programmeur kan mij helpen met een scriptje hiervoor? Gezien de aard van mijn forum zit ik tamelijk dringend verlegen om die onbeperkte bump-mogelijkheid voor de beheerder die in mijn vorige 3.0.11 versie prima werkte. Voor 3.1.6 is een opnieuw aangepast script nodig.

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Bumpen van topics door beheerder

Bericht door Theriddler » 07 feb 2016, 19:26

excuus ik was bezig met de verjaardags mededeling extensie, welke ik nu afgerond heb en weer tijd heb om dit te bekijken. ik zal het 1 en ander gaan testen, wanneer het werkt kom ik er weer op terug.

Edit: ik heb het nu zelf toegepast op mijn forum en werkt gewoon (onderwerp omhooghalen) staat er nu altijd voor admins.
Kan ik eens een kijkje nemen op je forum en kijken naar die bestanden.
Zou je me een PB kunnen zenden met de ftp gegevens alsook de inlog gegevens van ftp dan kijk ik er naar voor je.

ltk53
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jan 2015, 18:04

Re: Bumpen van topics door beheerder

Bericht door ltk53 » 10 feb 2016, 09:41

Je hebt een PB van mij! Bedoel je dat het oude script (in mijn vorige versie 3.0.11) wél nog steeds werkt, ook in 3.1.6? Dan heb ik kennelijk toch iets steeds (3x geprobeerd geloof ik) niet goed gedaan met het knippen/plakken. Destijds lukte die aanpassing wél probleemloos.

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Bumpen van topics door beheerder

Bericht door Theriddler » 10 feb 2016, 12:23

Ja Het oude script werkt nog steeds. ( viewtopic.php?p=455482#p455482 )

Ik heb op het test forum de bestanden aangepast en daar werkt het nu ook.
onderaan het onderwerp zie je de gereedschapsleutel, klik daarop en je vind 'onderwerp onhooghalen.

Ik heb de bestanden inmiddels ook aangepast op het gewone forum en ook daar werkt het prima. Ik denk dat er iets fout is gegaan toen je ging knippen en plakken.

Maar het werkt. ;)

ltk53
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jan 2015, 18:04

Re: Bumpen van topics door beheerder

Bericht door ltk53 » 10 feb 2016, 16:07

Dank je wel voor de snelle service! Knippen en plakken is kennelijk niet iedereen gegeven ;) , al snap ik nog niet wat er dan steeds fout is gegaan. Het was dus toch gewoon diezelfde oorspronkelijke code als in mijn vorige versie? pfffffffft.....
We zijn weer helemaal uit de brand! Dank!

Plaats reactie