[gesplitst] Achter iedere vertaling 'COLON'

Plaats reactie
BBgebruiker
Berichten: 276
Lid geworden op: 11 nov 2013, 10:05
Locatie: Midden Nederland
Contacteer:

[gesplitst] Achter iedere vertaling 'COLON'

Bericht door BBgebruiker » 19 feb 2015, 15:54

Na de upgrade heb ik hier een identiek probleem, naast "colon" aan verschillende woorden zie ik ook dat het afgewisseld wordt door de Engelse woorden in bijvoorbeeld buttons en ONLINE_USERS_TOTAL_GUESTS, TOTAL_POSTS_COUNT, etc.
Ik heb de upgrade zo gedaan:
Eerst updates uitgevoerd van 3.0.12 naar 3.0.13 en daarna nog eens naar 3.0.13PL, deze verliepen vlekkeloos.
Vervolgens heb ik volgens de Engelse handleiding, de download gedaan van het volledige Nederlandstalige pakket en dat uitgepakt.
Toen heb ik volgens de handleiding 3 mappen en een bestand verwijderd uit dat uitgepakte pakket.
Daarna heb ik eerst een backup gemaakt van de database met alle bestanden.
In de root van het forum heb ik vervolgens alle bestanden, behalve dezelfde 3 mappen en een bestand zoals uit het uitgepakte pakket, verwijderd.
Tot slot heb ik de inhoud van het uitgepakte pakket gekopieerd naar de root van het forum.
Toen heb volgens de handleiding via de browser een update database uitgevoerd, waarna de melding verscheen dat er iets niet goed ging vanwege een missend Nederlandstalig taalpakket.
Dat taalpakket heb ik gedownload en uitgepakt en op de plek gezet waar ook al een Nederlands en een Engels pakket stond, ik heb het Nederlands pakket niet verwijderd.
Daarna heb ik opnieuw de update database uitgevoerd en vervolgens verscheen de melding dat ik kon inloggen.
Eenmaal ingelogd zag ik toen een aantal wijzigingen, zoals de upgrade naar 3.1.3
In de sectie "systeem" zie ik dan een serie php tekst staan, hieronder vermeld:

PHP Warning: in file [ROOT]/includes/acp/acp_update.php on line 63: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_acp.php on line 132: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_acp.php on line 132: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_acp.php on line 132: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3843)

Heb ik iets verkeerd gedaan?
Hoe los ik de problemen nu op?
Met vriendelijke groet,
Mario.

Aanname is vaak de oorzaak van ellende

BBgebruiker
Berichten: 276
Lid geworden op: 11 nov 2013, 10:05
Locatie: Midden Nederland
Contacteer:

Re: [gesplitst] Achter iedere vertaling 'COLON'

Bericht door BBgebruiker » 09 mei 2015, 15:47

Idd, ik had iets verkeerd gedaan, verkeerde taalpakket dus.....
Heb intussen de update naar 3.1.4 gedaan met het bijbehorende casual honorifics 2.0.4 taalpakket.
Problemen zijn nu opgelost!
Met vriendelijke groet,
Mario.

Aanname is vaak de oorzaak van ellende

Plaats reactie