Social Login

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Social Login

Bericht door Abraham54 » 28 apr 2016, 15:27

Ik heb een vraag, stel ik maak Social Login mogelijk op mijn forum (https://docs.oneall.com/plugins/guide/s ... phpbb/3.1/) - in hoeverre is het dan mogelijk alsnog ook de Sortable's Captcha te laten gebruiken?

Mijn forum gebruikt zoals bekend phpBB versie 3.1.9.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Social Login

Bericht door Ger » 28 apr 2016, 15:40

Volgens mij is het idee dat de captcha dan komt te vervallen voor degenen die via Oneall registreren. Dat is ook logisch, aangezien die personen al door Facebook/Twitter/Etc. gevalideerd zijn als persoon.
Voor degenen die via de standaard manier regsistreren, zal de gekozen captcha methode gewoon blijven werken.

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: Social Login

Bericht door Abraham54 » 28 apr 2016, 19:48

Dank voor jouw antwoord, het is me duidelijk.
Ik moet nog wel bij me zelf te raden gaan of ik het wel wil.
Maar anderzijds door met met de tijd mee te gaan moet het eigenlijk kunnen.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

flinkefreddy
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 nov 2014, 14:21

Re: Social Login

Bericht door flinkefreddy » 08 mei 2016, 19:49

Ik heb deze draaien gehad op mijn 3.0.18 en terug uitgeschakeld omdat ik dan geen controle meer had over waar de eventuele nieuwe leden binnen kunnen en niet, de groep nieuw geregistreerd werd bij mij omzeilt op deze manier. Maar dat kan aan een fout gebruik van mij gelegen hebben. Mocht dit op te lossen zijn wil ik hem ook wel terug. Want zoals je zegt een mens moet met zen tijd mee en forums hebben het nu eenmaal moeilijk onder de alom aanwezigheid van Facebook ;)

Plaats reactie